Salarizarea se schimba, iar cele mai multe modificari legislative sunt anuntate deja in domeniul administratiei publice, unde mai multe categorii de angajati vor primi salarii mai mari din ianuarie 2017.
Modificari semnificative au fost anuntate deja si in zone de Resurse Umane. Cea mai importanta dintre ele se refera la completarea in Revisal - Institutiile Publice si angajatorii privati vor completa doua tipuri de registre diferite.
Alte aspecte importante de care trebuie sa tineti cont in 2017 se refera la cumulul pensiei cu veniturile salariale, modificari privind timpul alocat concediului de odihna si prevederi referitoare la tichetele de masa in format electronic.
Ce diferente majore de legislatia muncii intalnim intre institutiile publice si companiile private:
Diferente la aplicarea sanctiunilor disciplinare
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Particularitati ale sistemului de salarizare
Diferente in ceea ce priveste ocuparea posturilor vacante
Evaluarea performantelor
... si lista poate continua!
Elucidati corect aceste semne de intrebare si multe altele!
Va oferim ajutorul dvs. de nadejde: Consilier Legislatia muncii. Resurse umane. Salarizare pentru bugetari si personal contractual - un serviciu complex de informare si consultanta specializata, menit sa va scoata din orice impas generat de legislatia pe care trebuie s-o aplicati.
Consilierul va pune la dispozitie:
Sinteza tuturor reglementarilor specifice domeniului, oricand la indemana
Comentarii avizate, sfaturi si atentionari ale specialistilor in dreptul si legislatia muncii
Legislatie specifica de ultima ora, permanent actualizata
Studii de caz rezolvate
Solutii corecte pentru situatii frecvent intalnite in activitatea institutiilor publice
Exemple de aplicare corecta a legislatiei muncii specifice institutiilor publice
Consultanta personalizata GRATUITA, in scris, pe e-mail, oricand aveti nevoie!
Aveti posibilitatea de a adresa 8 intrebari in cadrul serviciului de consultanta!
Protectie impotriva erorilor de aplicare a legii, a amenzilor si a conflictelor cu reprezentantii ITM
Solicitati chiar acum aprobarea acestei investitii pentru dezvoltarea dvs. profesionala! Este 100% deductibila la calculul impozitului pe venit!