Salarizarea se schimba, iar cele mai multe modificari legislative sunt anuntate deja in domeniul administratiei publice, unde mai multe categorii de angajati vor primi salarii mai mari din ianuarie 2017.
Modificari semnificative au fost anuntate deja si in zone de Resurse Umane. Cea mai importanta dintre ele se refera la completarea in Revisal - Institutiile Publice si angajatorii privati vor completa doua tipuri de registre diferite.
Alte aspecte importante de care trebuie sa tineti cont in 2017 se refera la cumulul pensiei cu veniturile salariale, modificari privind timpul alocat concediului de odihna si prevederi referitoare la tichetele de masa in format electronic.
Ce diferente majore de legislatia muncii intalnim intre institutiile publice si companiile private:
Diferente la aplicarea sanctiunilor disciplinare

Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz

40 Modele de Regulament Intern

Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Particularitati ale sistemului de salarizare
Diferente in ceea ce priveste ocuparea posturilor vacante
Evaluarea performantelor
... si lista poate continua!
Elucidati corect aceste semne de intrebare si multe altele!
Va oferim ajutorul dvs. de nadejde: Consilier Legislatia muncii. Resurse umane. Salarizare pentru bugetari si personal contractual - un serviciu complex de informare si consultanta specializata, menit sa va scoata din orice impas generat de legislatia pe care trebuie s-o aplicati.
.png)
Consilierul va pune la dispozitie:










Solicitati chiar acum aprobarea acestei investitii pentru dezvoltarea dvs. profesionala! Este 100% deductibila la calculul impozitului pe venit!
.png)