legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

CNS Cartel Alfa solicita tichete de masa pentru angajatii din administratie

Adela Simonescu
Adela Simonescu
16 Ianuarie 2015
16 Ianuarie 2015
Adela Simonescu
Adela Simonescu
tichete in administratia publicatichete pentru angajatii din administratie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Confederatia Nationala Sindicala Cartel Alfa solicita Guvernului sa se deblocheze acordarea tichetelor de masa in cazul angajatilor din administratie, in conditiile in care salarizarea acestora a devenit o "sursa de profunda inechitate".

In mod concret, prin lege sunt blocate achizitiile pentru institutiile din administratia publica. In acest context si din cauza ca se observa o degradare a conditiilor de munca de la un an la altul, se cer masuri.

"Cu salariati demotivati, care nu-si pot asigura minimul necesar de trai, nu se va putea realiza nicicand o administratie eficienta, componenta vitala pentru o societate dezvoltata si pentru o economie functionala", se mai spune in comunicat, informeaza Mediafax.


Cartel Alfa solicita Guvernului ca OUG nr. 83 din 2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in 2015 sa fie modificata de urganta. Astfel se vor putea acorda tichete de masa salariatilor din administratia publica, "in masura in care aceste institutii realizeaza si sunt finantate partial din venituri proprii".

"Acesti angajati sunt obligati sa completeze declaratii de avere, de interese, sa parcurga testari, examene de promovare, sa fie amabili cu cetatenii si sa rezolve prompt, eficient si cu zambetul pe buze orice solicitare din partea acestora, toate acestea in timp ce cu salariul pe care-l primesc nu se descurca sa acopere nici macar cheltuielile de baza de la o luna la alta", se arata in comunicatul confederatiei sindicale, citat de Mediafax.
NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


     

     
    Atentie!
    Descarcati raportul GRATUIT
    REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

    Descarcati raportul GRATUIT
    “REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

    exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


     
    NOU in CODUL MUNCII
    Descarcati raportul
    GRATUIT
    "REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
    Adauga mai jos adresa ta de email
    si primesti Raportul Gratuit
    Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
    [x]