Studiu de caz: Ce trebuie sa observe clientul evaluator

client misteriosmystery shopping
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intr-una dintre locatiile unui cunoscut lant de restaurante s-au primit, la un moment dat, 3 reclamatiireferitoare la atitudinea ospatarilor.

Pentru a verifica informatiile si pentru a culege date privind situatia reala de la fata locului, managementul lantului de restaurante a apelat la serviciile unei firme care realizeaza programe „Mystery Shopping”.

In acest sens, s-a convenit asupra urmatorului scenariu: clientul evaluator se va deplasa la restaurantul respectiv, in jurul pranzului, si va solicita un meniu din trei feluri.

De asemenea, el va cere informatii referitoare la continutul meniului, iar pe parcursul pranzului va solicita si produse suplimentare, eventual mici abateri de la meniul strict (de exemplu: in loc de friptura cu cartofi prajiti, doreste friptura cu legume asortate).

Chestionarul de evaluare

Pentru a obtine o evaluare corecta si completa, la final „clientul misterios” va completa un chestionar care sa contina, in principal, raspunsurile sale la urmatoarele intrebari:
- Care este gradul de curatenie in fata restaurantului si la intrare?
- Care este gradul de curatenie in interiorul restaurantului?
- Cum este intampinat clientul la intrarea in restaurant?
- Care este impactul pe care ospatarul il are asupra clientului (modul de adresare, curatenia echipamentului de lucru etc.)?
- Cat de repede este preluata comanda?
- Cum gestioneaza ospatarul comanda (cum isi noteaza meniul solicitat si cum se convinge ca a preluat corect comanda)?
- Cum procedeaza in cazul in care clientul solicita un produs care nu mai exista in meniu? Cum il determina pe client sa accepte alte produse?
- Cat de atent este ospatarul la solicitarile clientului pe durata pranzului (umplerea paharelor, debarasarea mesei dupa fiecare fel, preluarea unor comenzi suplimentare etc.)?
- Cat de rapid intocmeste nota de plata si cum il informeaza ospatarul pe client asupra posibilitatilor de plata?
- Care este comportamentul ospatarului la plecarea clientului (salutul de plecare, invitatia de a reveni in local etc.)?
- Cum interactioneaza ospatarul cu ceilalti clienti si cu colegii de sala?

Pe baza informatiilor obtinute din completarea chestionarului, consultantii firmei – specialisti in programe „Mystery Shopping” – intocmesc raportul pentru firma beneficiara care decide eventualele masuri corective.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
client misteriosmystery shopping

Data aparitiei: 04 Noiembrie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Studiu de caz: Ce trebuie sa observe clientul evaluator Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Zile libere platite pentru evenimente deosebiteIntrebare: Va rog sa-mi spuneti daca este specificat undeva cite zile libere se acorda la casatoria unui salariat. Suntem intreprindere mica si nu avem contract colectiv de munca doar regulament unde am prevazut 2 zile libere pentru casatorie. Este alta reglementare in afara de Codul muncii unde spune ca se acorda zile libere pentru casatorie conform contrat colectiv de munca sau regulament? Societatea a fost infiintata in anul 2020.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]