Conectati aparatele de marcat electronice la sistemul AMEF

aparate marcat fiscale anafconectare aparate marcat electronice fiscale amenzi anaf
Conectati aparatele de marcat electronice la sistemul AMEF
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
 
ANAF reaminteste operatorilor economici utilizatori de aparate de marcat electronice fiscale cu privire la obligatia conectarii acestora la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al ANAF.
 
Avand in vedere termenele limita de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al ANAF stabilite prin OpANAF nr. 435/20211, Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza operatorii economici care au obligatia utilizarii AMEF conform art. 1 alin. 1 din O.U.G. nr. 28/19992, ca in perioada imediat urmatoare, structurile abilitate de control, in special Directia Generala Antifrauda Fiscala, vor intreprinde actiuni de verificare cu privire la indeplinirea obligatiei de a asigura conectarea la distanta a AMEF in vederea transmiterii de date fiscale, prevazute la art. 3^1 alin. (4) din O.U.G. nr. 28/1999, pentru operatorii economici al caror termen limita de conectare a AMEF a ajuns la scadenta.
 
De asemenea, Agentia Nationala de Administrare Fiscala atrage atentia operatorilor economici incadrati in categoria contribuabililor mici si mijlocii asupra termenului scurt, mai putin de 60 de zile, pana la care isi mai pot indeplini obligatia de conectare a AMEF la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale al ANAF, conform prevederilor art. 3 alin (1) lit.b) din OpANAF nr. 435/25.03.2021.
 
Prin exceptie, potrivit art. 3 alin. (2) din OpANAF nr.435/25.03.2021, operatorii economici care utilizeaza aparate de marcat electronice fiscale instalate in zone nedeservite de retele de comunicatii electronice au obligatia completarii si transmiterii unei declaratii pe propria raspundere (Formularul F4110), prevazuta in Anexa nr. 2 la ordinul mentionat.
 
ANAF aminteste ca nerespectarea obligatiei de a asigura conectarea la distanta a AMEF, in vederea transmiterii de date fiscale catre ANAF, constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 8.000 la 10.000 lei, in conformitate cu prevederile art. 10 lit. ff), coroborate cu prevederile art. 11 alin. (1) lit. j), din O.U.G. nr. 28/1999.
 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Ioana Pavel


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
aparate marcat fiscale anafconectare aparate marcat electronice fiscale amenzi anaf

Data aparitiei: 20 Octombrie 2021
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Conectati aparatele de marcat electronice la sistemul AMEF Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]