Identificarea postului
Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Receptionist
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Codul muncii si Legea Dialogului Social
250 Modele Fise de Post
Pozitia in COR / Cod: 422601
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Birou de receptie
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Nivelul postului: Executie
Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Sefului biroului de receptie
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Descrierea postului
Scopul general al postului
Ocupantul postului are ca responsabilitati in principal efectuarea de operatii specifice de receptie a clientilor si vizitatorilor, asigurarea efectuarii platilor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa asigure efectuarea platilor de catre clienti
sa efectueze operatii specifice pentru sosirea si plecarea clientilor
sa ofere servicii de receptie catre client
sa promoveze imaginea companiei in care lucreaza
sa inregistreze si sa realizeze prelucrarea informatiilor
sa furnizeze informatii clientilor in legatura cu organizarea de calatorii s.a.
sa asigure serviciul in centrale telefonice
sa furnizeze informatii solicitate de clienti
sa realizeze programari in contul clientilor
sa rezolve cu amabilitate reclamatiile de la clienti
sa aiba un comportament exemplar fata de noii angajati
sa colaboreze la instruirea noilor angajati
sa intocmeasca facturi la cerea clientilor
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>