I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Reprezentant tehnic
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 332201
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Tehnic
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Sefului de departament
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului trebuie sã se asigure de buna reprezentare a firmei si produselor pe care aceasta le promoveaza pentru marirea portofoliului clientilor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa promoveze marca si produsele firmei in conformitate cu standardele acesteia
• sa dezvolte zona de clienti de care raspunde
• sa preia si sa avizeze comenzile clientilor
• sa acorde facilitati, cu respectarea politicii comerciale a firmei
• sa intocmeasca rapoarte saptamanale
• sa participe activ la marirea portofoliului de clienti
• sa ofere consultanta si sa realizeze prezentari/ demonstratii de produs clientilor
• sa preia comenzile, sa livreze marfa si documentele aferente
• sa realizeze target-urile impuse prin vizite zilnice la clienti
• sa studieze in profunzime orice material (cataloage, site-uri, fise tehnice etc.), astfel incat sa isi insuseasca cunostinte temeinice in ceea ce priveste produsele pe care le prezinta
• sa intocmeasca toate rapoartele si formularele solicitate de companie
• sa respecte regulamentele si politicile companiei
• sa actualizeze permanent baza de date
• sa raspunda de respectarea termenelor de plata
• sa intocmeasca rapoarte privind activitatea desfasurata (vanzari, incasari etc.)
• sa redacteze oferte si sa incheie contracte
• sa respecte standardele cu privire la imaginea firmei si a brandurilor comercializate
• sa se preocupe de perfectionarea pregatirii profesionale
• sa se preocupe de planificarea activitatii proprii
• sa se preocupe de elaborarea materialului documentar
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>