I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Conducator de asociatii, filiale si organizatii obstesti
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
3. Pozitia în COR / Cod: 111405
[in cazul în care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste în COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Administratia asociatiei
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, îndrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Presedintelui Asociatiei
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
Scopul general al postului
Practicantii unei astfel de ocupatii se ocupa de organizarea si coordonarea activitatii de suport privind mentinerea, dezvoltarea si optimizarea proceselor de functionare a asociatiei si actioneaza în interesul asociatiei pe care o reprezinta.
[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat în obiectul contractului definit în CIM semnat de parti.]
1. Competente personale:
sa aiba însusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare în spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
Ce risca o asociatie de proprietari daca NU respecta Regulamentul privind Protectia Datelor Personale (GDPR)? Va prezentam lista completa a masurilor pe care trebuie sa le ia orice presedinte al asociatiei de proprietari! Atentie, amenzile sunt foarte dure, detalii aici >>>
2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de îndeplinirea întocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite în prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are în gestiune;
Atributii
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu, în acest sens, nu se ocupa în timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse în atributiile si îndatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefii ierarhici
• sa stabileasca obiectivele generale ale asociatiei
• stabileste si implementeaza masuri de eficientizare a activitatii personalului din subordine
• sa identifice oportunitati de finantare
• sa asigure managementul asociatiei
• sa asigure convocarea sedintelor consiliului director si al adunarii generale si supervizarea activitatii personalului angajat si voluntar
• sa conduca sedintele
• sa asigure corecta reprezentare a asociatiei în relatie cu celelalte persoanefizice si ijuridice
• sa analizeze în vederea aprobarii a procedurilor de importanta general pentru organizarea si derularea proceselor principale la nivel de organizatie
• sa respecte regulamentul de intern al asociatiei
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa se asigure ca propune investitii privind dezvoltarea asociatiei si conduce activitatile de implementare a acestora
• sa angajeze si sa respecte contracte cu furnizorii
• sa elaboreze documente de evidenta a cheltuielilor
• sa se asigure ca urmareste respectarea normelor de conduita civilizata si a regulamentului asociatiei
• sa recruteze resursele umane necesare pentru asigurarea desfasurarii optime a activitatilor
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat într-o situatie de pericol;
• sa-si însuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de îndata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice în domeniul securitatii si sanatatii în munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze întemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune în pericol de accidentare sau îmbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de îndata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati în legatura cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili în conformitate cu prevederile legislatiei în vigoare, precum si în baza procedurilor reglementate în Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>
Va reamintim ca Legea nr. 196/2018 reglementeaza infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea condominiilor.
E o lege pe care trebuie sa o cunoasteti la perfectie, cu toate implicatiile ei practice – un lucru deloc usor, dat fiind ca volumul de schimbari este impresionant. Practic, este nevoie sa luati totul de la zero si sa va informati temeinic, ca singura solutie pentru a fi in legalitate, mai ales ca amenzile sunt foarte dure, de pana la 10.000 de lei.
Mai multe detalii aici >>>