Fisa de post functionar in activitati comerciale, administrative si preturi

fisa de post functionar administrativfisa de post activitati comercialefisa postului functionar
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
"Va rog sa imi trimiteti fisa de post pentru un functionar in activitati comerciale, administrative si preturi - cod COR 341106."


Raspunsul specialistilor de la PortalCodulMuncii:


Fisa de post pentru functionar in activitati comerciale, administrative si preturi


I.    Identificarea postului


1.    Numele si prenumele titularului: ......................

2.    Denumirea postului: Functionar in activitati comerciale, administrative si preturi

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 341106
[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.    Departamentul / locatia: Departamentul Comercial
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului:
a.    Executie

6.    Relatiile:
a.    Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
1.    se subordoneaza: Directorului Economic
2.    are in subordine: Nu este cazul
b.    Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele
c.    Reprezentare (colaborare, consultanta): Nu este cazul
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Ocupantul postului este persoana care realizeaza analiza si monitorizarea preturilor, corecta setare a produselor firmei pe materialele promovate si administreaza schimbarea costurilor.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penale
    sa fie apt din punct de vedere medical

3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

•    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
•    sa monitorizeze preturile concurentei si promotiile acesteia
•    sa verifice periodic preturile pentru componentele produselor/ serviciilor oferite de companie
•    sa asigure aprovizionarea, urmarirea si distribuirea produselor conform destinatiei acestora
•    sa coordoneze si sa optimizeze procedurile si procesele de aprovizionare
•    sa pregateasca documentatia pentru modificarea/ estimarea de prêt conform unor criteria relevante
•    sa asigure corespondenta cu furnizorii
•    sa tina evidenta comenzilor de achizitii
•    sa transmit oferte de pret
•    sa verifice concordanta preturilor de pe facturile primate de la furnizori
•    sa se asigure ca tine evidenta facturilor venite de la furnizori si NIR
•    sa realizeze calculatii de pret si sa asigure intretinerea lor in sistemul special
•    sa corecteze diferentele de pret rezultate
•    sa se asigure de mentinerea si coordonarea modificarilor de pret
•    sa analizeze si sa raporteze eventualele neconcordante de pret fata de luna anterioara si fata de standardul de cost predefinit
•    sa analizeze documentele economice
•    sa imbunatateasca actualele proceduri
•    sa dezvolte si sa implementeze proceduri de identificare a necesitatii È‹n domeniul preturilor
•    sa È‹ntocmeasca rapoarte cu rezultatelor cercetarilor
•    sa transmita documentele specifice
•    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
•    sa transmita raportul de informatii
•    sa arhiveze documentele specifice
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/atributiile/activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:

    nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
    sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
    este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;

5.Conditiile de lucru ale postului

a.    Desfasurarea activitatii: la birou

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baza de date

b.    Conditii de formare profesionala

 Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

c.    Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

•    Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]


III.    Specificatiile postului

1.    Nivelul de studii – studii medii/ postliceale.

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si competente personale

-    incredere in sine;
-    gândire laterala
-    atentie;
-    ascultare activa
-    indemânare;
-    concentrare;
-    punctualitate;
-    capacitatea de a invata;
-    limba straina;
-    cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
-    dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte

 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program:
L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................

Data .......................................................


Numele si semnatura titularului postului,      Numele si semnatura superiorului ierarhic,

APROBAT
Director General



 
Sursa: PortalCodulMuncii




NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de post functionar administrativfisa de post activitati comercialefisa postului functionar

Data aparitiei: 19 Noiembrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Fisa de post functionar in activitati comerciale, administrative si preturi Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


ARTICOLE SIMILARE

Fisa de post functionar in activitati comerciale, administrative si preturi

Mai multe articole despre fisa de post functionar administrativ

ARTICOLE SIMILARE

Fisa de post functionar in activitati comerciale, administrative si preturi

Mai multe articole despre fisa de post activitati comerciale
Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]