Fisa postului pentru un consultant sistem de calitate

Mara Dobrin
Mara Dobrin
28 Decembrie 2018
28 Decembrie 2018
Mara Dobrin
Mara Dobrin
fisa de post consultant sistem calitatefisa postului consultant sistem calitate
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ne ajutati cu o fisa de post pentru functia de consultant sistem de calitate (cod COR 214134)?


Raspunsul specialistilor de la PortalCodulMuncii.ro:


Fisa de post pentru Consultant sistem de calitate


I.    Identificarea postului

1.   Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Consultant sisteme de calitate

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 214134

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Calitate

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului: Conducere

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului de departament

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Consultantul sistemului calitatii isi desfasoara activitatea in vederea stabilirii,  documentarii, implementarii,  mentinerii si imbunatatirii continue a unui sistem de management al calitatii la nivelul diverselor entitati organizatorice, proces initiat in vederea certificarii/acreditarii/ autorizarii/ atestarii sau recunoasterii sistemului de management al calitatii de catre Organisme de certificare/ acreditare/ atestare/ autorizare/ inregistrare nationale sau internationale.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

        sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
        sa nu aiba antecedente penale
        sa fie apt din punct de vedere medical


3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

     este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
     este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune
     oferirea serviciilor de consultanta prin sprijinul  acordat diferitelor tipuri de organizatii in realizarea sistemului de management al calitatii.

Atributii

•    sa realizeze imbunatatirea competitivitatii prin calitate a organizatiei prin ameliorarea substantiala a performantelor organizatiei in domeniul calitatii proceselor, produselor si serviciilor oferite pe piata;
•    sa creeze, implementeze si actualizeze diverse rapoarte referitoare la aria de expertiza
•    sa adapteze, corecteze in sistem – in cadrul competentelor tehnice
•    sa realizeze imbunatatirea efectivitatii si eficientei resurselor umane, in paralel cu cresterea motivatiei, implicarii si satisfactiei in munca a acestora;
•    sa realizeze cresterea cifrei de afaceri, a profitului si a segmentului de piata ale organizatiei;
•    sa realizeze solutionarea unor probleme dificile, cronicizate, complexe;
•    sa implice intregul personal in proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii la  nivelul  organizatiei, integrarea SMC in functionarea organizatiei, precum si angajamentul managementului;
•    sa realizeze structuri de administrare si o documentatie viabila;
•    sa evalueze nevoile si nivelul de satisfactie al clientului
•    sa planifice procesul de consultanta
•    sa coordoneze echipa de consultanta
•    sa promoveze serviciile de consultanta
•    sa gestioneze documentele
•    sa efectueze analiza diagnostic
•    sa instruiasca personalul organizatiei cu privire la managementul calitatii
•    sa proiecteze sistemului de management al calitatii
•    sa implementeze sistemul de management al calitatii
•    sa monitorizeze activitatile de proiectare si implementare a sistemului calitatii
•    sa imbunatateasca serviciile de consultanta
•    sa identifice modalitati  de imbunatatire
•    sa stabileasca necesitati de imbunatatire
•    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>




NOUTATI din Legislatia muncii

NOUTATI privind CONCEDIILE aduse prin Legea 283


De ce trebuie sa acordati o atentie deosebita concediilor?

Pentru ca sunt nu mai putin de 17 tipuri de concedii prevazute in legislatie, fiecare cu propriile caracteristici, proceduri, capcane. Si, cand avem de-a face cu un domeniu atat de vast, este clar ca apar neclaritati si, implicit, greseli pe care inspectorii ITM de-abia le asteapta.

Vezi AICI cele 17 Tipuri de concedii. Regim juridic si fiscal >>

ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru un consultant sistem de calitate

Mai multe articole despre fisa de post consultant sistem calitate

 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]