Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului pentru un consultant sistem de calitate

fisa de post consultant sistem calitatefisa postului consultant sistem calitate
Ne ajutati cu o fisa de post pentru functia de consultant sistem de calitate (cod COR 214134)?



Raspunsul specialistilor de la PortalCodulMuncii.ro:


Fisa de post pentru Consultant sistem de calitate


I.    Identificarea postului

1.   Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Consultant sisteme de calitate

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 214134

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Calitate

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului: Conducere

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului de departament

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Consultantul sistemului calitatii isi desfasoara activitatea in vederea stabilirii,  documentarii, implementarii,  mentinerii si imbunatatirii continue a unui sistem de management al calitatii la nivelul diverselor entitati organizatorice, proces initiat in vederea certificarii/acreditarii/ autorizarii/ atestarii sau recunoasterii sistemului de management al calitatii de catre Organisme de certificare/ acreditare/ atestare/ autorizare/ inregistrare nationale sau internationale.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

        sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
        sa nu aiba antecedente penale
        sa fie apt din punct de vedere medical


3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

     este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
     este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune
     oferirea serviciilor de consultanta prin sprijinul  acordat diferitelor tipuri de organizatii in realizarea sistemului de management al calitatii.

Atributii

•    sa realizeze imbunatatirea competitivitatii prin calitate a organizatiei prin ameliorarea substantiala a performantelor organizatiei in domeniul calitatii proceselor, produselor si serviciilor oferite pe piata;
•    sa creeze, implementeze si actualizeze diverse rapoarte referitoare la aria de expertiza
•    sa adapteze, corecteze in sistem – in cadrul competentelor tehnice
•    sa realizeze imbunatatirea efectivitatii si eficientei resurselor umane, in paralel cu cresterea motivatiei, implicarii si satisfactiei in munca a acestora;
•    sa realizeze cresterea cifrei de afaceri, a profitului si a segmentului de piata ale organizatiei;
•    sa realizeze solutionarea unor probleme dificile, cronicizate, complexe;
•    sa implice intregul personal in proiectarea si implementarea sistemului de management al calitatii la  nivelul  organizatiei, integrarea SMC in functionarea organizatiei, precum si angajamentul managementului;
•    sa realizeze structuri de administrare si o documentatie viabila;
•    sa evalueze nevoile si nivelul de satisfactie al clientului
•    sa planifice procesul de consultanta
•    sa coordoneze echipa de consultanta
•    sa promoveze serviciile de consultanta
•    sa gestioneze documentele
•    sa efectueze analiza diagnostic
•    sa instruiasca personalul organizatiei cu privire la managementul calitatii
•    sa proiecteze sistemului de management al calitatii
•    sa implementeze sistemul de management al calitatii
•    sa monitorizeze activitatile de proiectare si implementare a sistemului calitatii
•    sa imbunatateasca serviciile de consultanta
•    sa identifice modalitati  de imbunatatire
•    sa stabileasca necesitati de imbunatatire
•    sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>





Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de post consultant sistem calitatefisa postului consultant sistem calitate

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 24 Octombrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului pentru un consultant sistem de calitate Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Iesi La Pensie La Limta De Varsta?Intrebare: Buna ziua! Datele mele cu privire la pensionare: sex =M data nasterii= 06.03.1957 stagiu militar = 9luni facultate=5ani curs de zi vechime pina la 31.12.2018=27ani si 8luni din care 5ani si 3luni in grupa I. de munca. Va multumesc anticipat pentru raspuns. O zi buna!
 

Raspuns: Stagiul de cotizare la zi este<br />27.08.00<br /> 5.00.00 fac. per.asimilata<br /&g... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru un consultant sistem de calitate

Mai multe articole despre fisa de post consultant sistem calitate
Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]