I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Inginer Agronom
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
2. Pozitia in COR / Cod: 213225
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Agronomie
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Are ca scop general È‹mbunatatirea procesului de productie agricola. Acestia dezvolta tehnici pentru cresterea productivitatii, studiaza si dezvolta planuri si politici pentru administrarea terenului si a produselor agricole.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparaÈ›ie cu noutaÈ›ile din domeniu
• sa dezvolte È™i sa imbunataÈ›easca tehnologiile utilizate
• sa alcatuiasca scheme de fertilizare
• sa elaboreze scheme tratament
• sa ofere consultanta de specialitate
• sa asigure elaborarea schemei de lucru pentru lucrari agricole de È‹ntretinere
• sa monitorizeze activitaÈ›ile de producÈ›ie vegetala
• sa asigure managementul producÈ›iei
• sa gestioneze stocurile de produse agricole
• sa verifice indeplinirea sarcinilor de catre oamenii din subordine;
• sa centralizeze cererile de produse
• sa programeze activitaÈ›ile privind administrarea È™i asigurarea bunei funcÈ›ionari a echipamentelor È™i instalaÈ›iilor utilizate
• sa asigure realizarea aprovizionarii in sistemul asigurarii calitaÈ›ii;
• sa dispuna masuri de economisire;
• sa verifice existenta si valabilitatea documentelor necesare;
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fiÈ™ei postului;
• sa fie cinstit, loial È™i disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata È™i corecta faÈ›a de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii È™i P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea in birou si pe teren.
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare și perfecționare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei - telefon mobil;
[Conditiile de la punctele a și b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Delegare (inlocuitori, sarcini delegate) Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii - Studii superioare
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in funcție de specificul și marimea firmei, precum și de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudinisi caracteristici personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- aptitudini tehnice
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- capacitate de a vedea in spatiu
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru - program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
APROBAT
Director General
Sursa: PortalCodulMuncii