"Va rog sa ma ajutati cu fisa de post pentru Inspector asistenta sociala."
Conform PortalInstitutiiPublice.ro, iata fisa de post pentru inspector asistenta sociala:
Informatii generale privind postul
a) Denumirea postului – INSPECTOR ASISTENTA SOCIALA
b) Nivelul postului – de executie
c) Scopul principal al postului – indeplinirea atributiilor specifice in domeniul asistentei sociale conform fisei postului
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Conditii specifice pentru ocuparea postului
1. Studii de specialitate - studii superioare absolvite cu diploma de absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul;
2. Perfectionari (specializari) –
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) - MS Office si Internet – nivel mediu
4. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere)- -
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare – comunicare si capacitate de lucru in conditii de stres;
6. Cerinte specifice – disponibilitate la deplasari si munca pe teren;
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): -
Atributiile postului:
a) asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;
b) gestioneaza acordarea de alocatii si ajutoare sociale in baza legislatiei specifice;
c) primeste cererile repartizate spre solutionare, insotite de actele doveditoare privind veniturile nete ale membrilor de familie si de declaratia pe propria raspundere, depuse de solicitanti;
d) efectueaza ancheta sociala in vederea deschiderii dreptului de ajutor social sau respingerii cererii, asumandu-si raspunderea asupra continutului anchetei ;sprijina persoanele asistate in eforturile lor de a identifica si clarifica scopurile, in vederea alegerii celei mai bune optiuni;
e) respectarea termenului legal de solutionare a documentelor repartizate;
f) inaintarea la termen a documentatiei catre superiorii ierarhici, in vederea avizarii si aprobarii;
g) acordarea de asistenta de specialitate in acest domeniu, persoanelor solicitante;
h) participa la intocmirea darilor de seama statistice, din sfera de activitate a compartimentului;
i) informeaza ori de cate ori este nevoie, superiorul ierarhic, asupra tuturor aspectelor din sfera sa de activitate si propune masurile de solutionare;
j) gestioneaza dosarele repartizate de superiorul ierarhic si se preocupa de completarea acestora cu toate documentele prevazute in legislatia privind acordarea ajutoarelor sociale;
...citeste continuarea pe PortalInstitutiiPublice >>>