Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa postului pentru inspector de specialitate daune

Fisa postului pentru inspector de specialitate daunefisa de post inspector de specialitate daune
"Va rog frumos, puteti posta fisa de post pentru Inspector de specialitate daune - cod COR 241248?", se intreba cineva pe PortalCodulMuncii.ro.



Raspunsul specialistilor:

Fisa postului pentru inspector de specialitate daune


I.    Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Inspector de specialitate daune

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3. Pozitia in COR / Cod: 241248

 [In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Audit si evaluare daune

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.     Nivelul postului: Executie

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Activitatea de baza a ocupatiei consta in constatarea, evaluarea, lichidarea daunelor.

 [In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical

3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii
•    sa verifice corectitudinea documentelor depuse
•    sa gestioneze documentele necesare instrumentarii evenimentelor aparute
•    sa semnaleze eventualele deficiente ale conditiilor de asigurare
•    sa estimeze si sa constituie rezerva de dauna
•    sa identifice solutii tehnice pentru imbunatatirea conditiilor de asigurare
•    sa evalueze evenimentele asigurate si daunele produse
•    sa identifice daunele
•    sa verifice documentele aferente daunei
•    sa calculeze cuantumul daunelor solicitate de asigurat/ pagubit
•    sa monitorizeze dosarul pe durata instrumentarii acesteia
•    sa solutioneze la termen dosarele de dauna
•    sa identifice surselor de culegere a datelor si structurarea / organizarea acestora
•    sa identifice principalele caracteristici ale sistemului / procesului supus evaluarii, alegerea metodei de evaluare si stabilirea instrumentelor de lucru
•    sa identifice elemente care pot influenta activitatea
•    sa realizeze evaluarea daunelor
•    sa stabileasca masuri de reducere a riscului sub nivelul / limita de acceptabilitate;
•    sa stabileasca prioritatile de actiune in vederea controlului daunei
•    sa se asigure de intocmirea documentatiei
•    sa se asigure de instruirea echipei pentru cresterea productivitatii
•    sa se asigure de determinarea elementelor necesare de dezvoltare a echipei
•    sa se asigure de punerea la dispozitia echipei din subordine a informatiilor necesare


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Fisa postului pentru inspector de specialitate daunefisa de post inspector de specialitate daune

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 19 Iunie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa postului pentru inspector de specialitate daune Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cnd Pot Să Mă Pensionez Parțial AnticipatIntrebare: Buna ziua,am un stagiu de cotizare de 42 ani 03 luni și 06 zile,din care 22 ani11luni și 08 zile reprezintă stagiu in grupa a-ll-a de munca,aceste date sunt din 22.08.2017.In prezent sunt șomer in urma unei concedieri colective de munca cu somaj plătit de către stat(somaj+un ajutor de stat)am intrat n somaj in 17.10.2016 și voi termina in17.10.2018.Stiu că acest somaj se constituie vechime in munca.Va rog să-mi mi spuneți cnd voi ieși la p
 

Raspuns: LA 60 de ani va puteti pensiona anticipat partial.... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa postului pentru inspector de specialitate daune

Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]