Nr. ord. Reg. Com./an: ________________
CUI: ____________________
Sediu: ________________________________
Fisa de evaluare a performantelor individuale
Evaluare dupa perioada de proba Evaluare semestriala Evaluare anuala Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate: Departament: Administrativ
Postul: Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal (cod COR 242231) Nr. de Marca:
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Nr.
crt. Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2. Managementul calitatii
A.2.1. Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii activitatii intreprinse
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3. Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1. Stabilește programe de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2. Utilizeaza TIC in activitatea desfasurata
A.3.3. Creste eficienta in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4. Coordonare si lucrul in echipa
A.4.1. Identifica sarcini proprii in cadrul echipei manageriale
A.4.2. Participa la indeplinirea sarcinilor echipei manageriale
A.4.3. Contribuie la consolidare echipei manageriale
A.4.4. Are capacitate de decizie si putere de convingere
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5. Prelucrarea datelor personale
A.5.1. Ține evidenta operatiunilor de prelucrare a datelor personale efectuate de firma in conformitate cu prevederile legale
A.5.2 Se asigura de informarea și obtinerea consimtamantului persoanelor pentru prelucrarea datelor personale
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6. Relatia cu clientii și partenerii comerciali
A.6.1. Cunoaște prevederile legale privind relatia cu clientii cu privire la informatiile despre datele personale prelucrate de societate
A.6.2. Când apar incalcari in prelucrarea datelor
A.6.3. Cunoaște și aplica procedura privind imputernicirea unui partener comercial
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.7. Siguranta datelor personale
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>