Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

Fisa de post analist pret de revenire/costuri

fisa de post analist pret de revenire costurifisa postului analist pret de revenire 2018

Iata fisa postului pentru analist pret de revenire/costuri, conform PortalCodulMuncii.ro:


I.    Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: ......................

2.    Denumirea postului: Analist pret de revenire cost

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 244106

[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.    Departamentul / locatia: Departamentul Financiar-Contabil

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului:
a.    Conducere / coordonare: Nu este cazul
b.    Executie:    Specialist   

6.    Relatiile:
a.    Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
1.    se subordoneaza: Directorului Economic
2.    are in subordine: Nu este cazul
b.    Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele
c.    Reprezentare (colaborare, consultanta): Nu este cazul
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Ocupantul postului este persoana care realizeaza analiza si monitorizarea activitatii economice a activitatii firmei, pentru a determina potentialul optim al costurilor unui produs sau a unui set de servicii.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penale
    sa fie apt din punct de vedere medical

3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;


Atributii
•    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
•    sa calculeze correct preturile de transfer reale si previzionale pentru produsele si serviciile firmei
•    sa asigure determinarea costului prin descompunerea acestuia pe elemente de cost
•    sa realizeze cifraje si diferite analize tehnico-economice din perimetrul sau
•    sa verifice periodic preturile pentru componentele produselor/ serviciilor oferite de companie
•    sa analizeze indicatorii de performanta ai costurilor functie de raportul obiectivelor si sa le comunice personaleor care au aceasta responsabilitate
•    sa corecteze diferentele de pret rezultate
•    sa analizeze si sa raporteze eventualele neconcordante de pret fata de luna anterioara si fata de standardul de cost predefinit
•    sa analizeze documentele economice
•    sa dezvolte strategii de stabilire a preturilor
•    sa analizeze preturile, vanzarile


..citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de post analist pret de revenire costurifisa postului analist pret de revenire 2018

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 03 Aprilie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de post analist pret de revenire/costuri Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Concediu Medical_calcul PensieIntrebare: Bună ziua, In anii 1994, 1995, 1998 am avut concedii medicale. Concediile medicale din această perioada se iau n calcul pentru determinarea pensiei? Din statul de plată (?fluturaș?), din analiza făcută de mine, rezultă că impozitul, pensia suplimentară, șomajul au fost calculate doar din ?Total salariu brut? nu și din ?Concediul medical (Brut)?. ?Concediul medical (Brut)?, fiind ?brut?, nu a fost impozitat, deci nu trebuie luat n cal
 

Raspuns: Pentru perioada respectiva la calculul pensiei se iau inscrisurile din carnetul de munca.... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa de post analist pret de revenire/costuri

Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]