Fisa de evaluare pentru manager al sistemelor de management al calitatii

Mara Dobrin
Mara Dobrin
30 Martie 2018
30 Martie 2018
Mara Dobrin
Mara Dobrin
fisa de evaluare manager calitatefisa de evaluare manager al sistemelor de management al calitatii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Iata fisa de evaluare pentru manager al sistemelor de management al calitatii, cod COR 325701, conform PortalCodulMuncii.ro:

Unitatea: _________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ____________________
CUI: ____________________
Sediu: ___________________________________

Fisa de evaluare a performantelor individuale

Evaluare dupa perioada de proba     
Evaluare semestriala  
Evaluare anuala   
Promovare

Numele si prenumele persoanei evaluate:    Departament: Administrativ
Postul: Manager al sistemelor de management al calitatii (cod COR 242114)    Nr. de Marca:
Nr.
crt.    Obiective individuale    Criterii de performanta    PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A.    Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.    Comunicare profesionala
A.1.1.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
A.1.2.    Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
A.1.3.    Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu    
A.1.4.    Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu    
A.1.5.    Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative   
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.      Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.    Managementul calitatii
A.2.1.    Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii    
A.2.2.    Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii   


...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>


NOUTATI din Legislatie muncii

Diurna LEGALA. Ce s-a modificat in 2024?


Atentie, au intrat in vigoare 3 acte normative noi! Modificarile sunt majore!

Descoperiti care sunt cele mai frecvente greseli care apar la acordarea diurnei!

Eplicatii detaliate din lucrarea: Totul despre Diurna. Legislatia actualizata la zi. Cazuri practice explicate.

Vedeti AICI Cazuri practice explicate >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]