Unitatea: _________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ____________________
CUI: ____________________
Sediu: ___________________________________
Fisa de evaluare a performantelor individuale
Evaluare dupa perioada de proba
Evaluare semestriala
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Evaluare anuala
Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate: Departament: Administrativ
Postul: Manager al sistemelor de management al calitatii (cod COR 242114) Nr. de Marca:
Nr.
crt. Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4. Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5. Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2. Managementul calitatii
A.2.1. Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>