Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Este necesara instruirea colectiva a vizitatorilor, in cadrul unei companii?

instruire colectiva angajatitrusa sanitara prim ajutor
Orice angajator ar trebui sa fie familiarizat cu notiunea de instruire colectiva la locul de munca, aceasta realizandu-se conform Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, aplicandu-se tuturor angajatilor.


Dar ce se intampla in contextul in care o companie primeste deseori vizitatori in numar ridicat, din varii motive? Instruirea colectiva ar trebui realizata si pentru acestia, ce spune legea?

In primul rand, este bine de stiut ca, potrivit art. 82 din H.G. nr. 1425/2006 vizitatorii sunt "persoane aflate in intreprindere si/sau unitate cu permisiunea angajatorului".

Specialistii de la PortalCodulMuncii.ro le reamintesc angajatorilor care se confrunta cu astfel de situatii ca "interiorul unui club, sala unui teatru, etc nu reprezinta locuri de munca pentru clientii care pe baza cumpararii unui bilet sau cu titlu gratuit urmaresc un spectacol, participa la activitati recreative sau culturale, realizeaza un circuit turistic."

Tot ce le ramane de facut organizatorilor activitatilor respective este sa-si informeze beneficiarii in ceea ce priveste regulile si instructiunile care trebuie respectate in incintele respective prin afisare, prin explicatii verbale sau prin demonstratii practice.

"Vizitatorii ar trebui instruiti, iar rezultatul ar trebui consemnat pe fisa colectiva? Cum se procedeaza in acest caz?", se intreba un vizitator al portalului.

Este demn de mentionat ca nu exista obligativitatea instruirii colective si a consemnarii acesteia pe baza modelului prezentat in Anexa nr. 12 din Normele de aplicare a Legii nr. 319/2006.

 
Care este numarul necesar de truse sanitare de prim ajutor pe care trebuie sa-l detina o companie?

Alt aspect pe care ar trebui sa-l stie orice angajator este ca orice firma are obligatia de a avea trusa sanitara de prim ajutor, iar daca nu respecta legislatia in vigoare acestia risca amenzi de pana la 6000 de lei. Totusi, atunci cand o companie are un numar mai mare de angajati, se ridica urmatoareale intrebari: mai este suficienta existenta unei singure truse medicale de prim ajutor?


Citeste mai multe pe PortalCodulMuncii



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
instruire colectiva angajatitrusa sanitara prim ajutor

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 11 Octombrie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Este necesara instruirea colectiva a vizitatorilor, in cadrul unei companii? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Pot Iesi La Pensie,conf.ultimelor Reglementari Legislative Din August 2018?Intrebare: Buna ziua, sunt nascuta la 2.09.1964, lucrez de la 01.03.1984 ,in perioada 15.06.1984-01.10.1994 am lucrat in grupa 2( conform adeverinta emisa de angajator) si am avut concediu fara plata de la 08.02.2005 la 08.08.2005. In rest am avut majoritar program de 8 ore zi dar au fost si perioade scurte de part-time (2/4/5/6 ore/zi) si somaj in intervalul 01.10.1994- 19.05.1995, apoi somaj 10,04.2000-05.01.2001, somaj 08.02.2004-08.02.2005, somaj 29.07.2009-29.10.2010 . In prezent lucrez cu 8 ore zi cu
 

Raspuns: <br />La limita de varsta cu reducerea acesteia pentru lucru in conditii de grupa a IIa de mun... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]