- Identificarea valorii adaugate in cadrul companiei si a zonelor esentiale pentru dezvoltare
- Adoptarea de masuri care sustin mentinerea nucleului de angajati permanenti
- Externalizarea anumitor activitati ale companiei catre angajati interesati sa gestioneze o afacere proprie
- Implicarea directa, in problemele-cheie ale companiei, a angajatilor care ar fi concediati ca urmare a restructurarii activitatii
- Incurajarea suspendarii temporare a contractelor individuale de munca din initiativa angajatilor
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Totul despre pontaj si programul de lucru
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Cele mai grave 33 de greseli pe care le puteti face ca manager!
Detalii aici >>>
- Utilizarea detasarii
- Suspendarea angajarilor viitoare
- Transferarea angajatilor subincarcati pe posturi noi, create ca urmare a oportunitatilor generate de criza
- Acordarea de concedii de odihna in perioadele cu activitate redusa
- Eliminarea orelor suplimentare
- Incurajarea plecarilor voluntare din firma
- Intreruperea temporara a activitatii fara incetarea raportului de munca
- Concedierea colectiva.