Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de post pentru analist servicii client

fisa de post analist servicii clientfisa postului analist servicii client
"Va rog sa imi trimiteti fisa de post pentru functia analist servicii client - cod COR 243216."



Raspunsul specialistilor de la Rentrop & Straton:


Fisa postului pentru Analist servicii client

Analist servicii client

I.         Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: ...........................

2.    Denumirea postului: Analist servicii client

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 243216
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.    Departamentul / locatia: Relatii publice
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.     Nivelul postului: Executie

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):

Se subordoneaza Directorului

 [Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]


I.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului
Titularul postului are rolul de a asigura planificarea, organizarea si coordonarea activitatii pentru buna relationare a firmei cu partenerii si clientii.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:

    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
    sa nu aiba antecedente penale
    sa fie apt din punct de vedere medical

3.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.

    este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
    este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

•    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
•    sa promoveze si sa vanda pachetel de servicii ale companiei;
•    sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
•    sa realizeze contactarea potentialilor clienti si preluarea apelurilor de la cei deja existenti;
•    sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur)
•    sa se preocupe de rambursarea garantiilor, creditelor manuale si facturilor (investigheaza cauzele nerambursarii, genereaza credite manuale).
•    sa asigure instruire si comunicare parteneri de suport (asigura comunicarea intre partenerii de suport si echipele interne HP, participa la teleconferinte periodice organizate de administratorul de suport cu managerul HP parteneri de livrare servicii pentru a analiza situatia generala si cazuri particulare, evalueaza stadiul diferitelor probleme si propune solutii)
•    sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
•    sa realizeze utilizarea la maximum a oportunitatilor existente;
•    sa mentina corespondentei cu clientii;
•    sa realizeze programarea si monitorizarea derularii contractelor
•    sa realizeze planificarea activitatilor echipei
•    sa se preocupe de mentinerea legaturii cu companiile partenere sau cliente
•    sa se preocupe de intocmirea si distribuirea lunara a rapoartelor privind serviciile
•    sa se preocupe de centralizarea dosarelor
•    sa asigure planificarea, organizarea si coordonarea programelor
•    sa asigure organizarea de misiuni economice in strainatate, pentru participarea la targuri si expozitii;
•    sa asigure organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale;
•    sa asigure optimizarea relatiilor cu clientii si cu agentiile din domeniu
•    sa asigure consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale
•    sa onoreze cu maximum de eficienta contractele pe care le accepta;
•    sa raspunda pentru calitatea negocierii contractelor/ actelor aditionale cu clientii si cu reprezentantii hotelurilor sau pensiunilor, asumandu-si responsabilitatea pentru propunerile de noi unitati de cazare, dupa ce a verificat pozitia in piata si standardele serviciilor oferite de catre acestea
•    sa asigure prin mijloace specifice aplicarea corecta si coerenta a strategiilor de dezvoltare a programelor operationale privind serviciile de turism extern si intern
•    sa fie capabil sa formeze si sa conduca o echipa
•    sa verifice executia creditelor din punct de vedere calitativ
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:

    nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
    sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
    este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;

5. Conditiile de lucru ale postului

a.    Desfasurarea activitatii la birou

Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;

Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baze de date

b.    Conditii de formare profesionala

 Participa la sesiuni de formare si perfectionare

 [Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

c.    Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)

•    Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

II.    Specificatiile postului

1. Nivelul de studii – studii medii, superioare

Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si competente personale

-    incredere in sine;
-    competente de baza in matematica, stiinte si tehnologie
-    competente informatice
-    competente sociale si civice
-    competente antreprenoriale
-    atentie distributiva
-    ascultare activa
-    indemanare;
-    concentrare;
-    punctualitate;
-    capacitatea de a invata;
-    spirit de echipa dezvoltat
-    capacitatea de a lucra individual
-    dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
-    solide cunostinte de cultura generala
-    cunoasterea unei limbi straine
-    capacitate de analiza si sinteza in valorificarea fondului de informatii la elaborarea materialului documentar
-    cunostinte in domeniul economic si al vanzarilor
-    operativitate in furnizarea informatiilor
-    capacitatea de a gestiona echipe
-    spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat

 [In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program:

L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................

Data ..................................................

Numele si semnatura titularului postului,                                               Numele si semnatura superiorului ierarhic,

                                                                                     

APROBAT

Director General


...mai multe fise de post complete poti gasi le PortalCodulMuncii >>>




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de post analist servicii clientfisa postului analist servicii client

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 18 Octombrie 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de post pentru analist servicii client Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Am Primit Decizia De Pensionare.Intrebare: Am primit decizia de pensionare anticipata,in cat timp trebuie sa ma prezint la casa de pensi cu adeverința de la locul de munca?
 

Raspuns: Prezentati angajatorului decizia de pensionare anticipatta sa va inceteze contractul de munca.Solic... citeste tot raspunsul aici


ARTICOLE SIMILARE

Fisa de post pentru analist servicii client

Mai multe articole despre fisa de post analist servicii client
Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]