Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice

expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice
Exista conditii specifice, prevazute de lege, pentru angajarea unui expert achizitii publice?


Din mai 2016, s-au schimbat regulile in domeniul achizitiilor publice. Aceasta deoarece Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, care abroga OUG 34/2006 a intrat in vigoare.

De asemenea, la data de 2 iunie 2016, au fost aprobate Normele metodologice de aplicare a acestei legi.

Prin urmare, in conformitate cu acest act normativ, autoritatea care urmeaza sa realizeze achizitii publice are obligatia de a infiinta un compartiment intern specializat in domeniul achizitiilor publice.

In cazul in care structura organizatorica a autoritatii contractante nu permite infiintarea unui compartiment distinct, conducatorul autoritatii contractante are obligatia de a insarcina una sau mai multe persoane din cadrul respectivei autoritati cu indeplinirea atributiilor prevazute pentru compartimentul specializat.

Conducatorul desemneaza persoana sau persoanele respective prin intermediul unui act administrativ.

Asadar, dupa cum precizeaza specialistii Portalcodulmuncii.ro, cadrul legal nu prevede anumite conditii de studii sau specializari, ci faca referire doar la personalul specializat, respectiv persoanele insarcinate sa indeplineasca atributii specifice in acest sens.

Prin urmare, conditiile de studii sau specializarile necesare vor fi stabilite la nivelul autoritatii contractante, cu respectarea conditiilor de legalitate.

Asadar, angajatorul, in calitate de conducator al autoritatii contractante, are dreptul si obligatia de a stabili conditiile de incadrare pentru postul de expert achizitii publice, astfel incat persoana care urmeaza sa fie angajata pe acest post sa detina competentele necesare indeplinirii cerintelor postului.

Astfel de conditii pot include experienta in domeniul achiziilor publice sau specializarea in aceasta activitate.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
expert achizitii publicelegea privind achizitiile publice

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Iunie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


In atentia angajatorilor: conditii de incadrare pentru expertul in achizitii publice Nota: 2.75 din 5 - 4 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cind Se Recalculeza Pensiile Anticipate Inainte 2016Intrebare: Buna ziua asi dori sa ma intresez oare de cind se va recalcula pensile anticipate inainte de 2016 ca legea a aparut in monitorul official din 24 11 2017,iar cererea a fost depus in 24 11 2017 se va plati retroactive daca cererea a fost depus in 24 11 2017 va multumesc
 

Raspuns: Va rog daca puteti sa-mi raspunda cineva cind se va recalcula pensia anticipate inainte de 2016<b... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]