Inginer ecolog
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Inginer ecolog
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
3. Pozitia in COR / Cod: 213304
[in cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Protectia mediului
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Asigura consultanta privind procesul de autorizare si documentare pentru autorizatia de mediu, urmãreste sã preintâmpine incãlcarea dispozitiilor legale in vigoare si producerea de pagube.
[in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitați care nu sunt cuprinse in atribuțiile și indatoririle sale ori nu sunt dispuse de șefi ierarhici
sa verifice legalitatea actiunilor si documentelor inainte de aprobarea acestora
sa masoare si sa coordoneze echipa pentru efectuarea masuratorilor tehnologice si de mediu la utilaje specifice industriei climatului
sa ȋntocmeasca rapoartele de ȋncercare
sa asigure consultanta pe parcursul procesului de autorizare ȋn conformitate cu standardele de autorizare
sa verifice folosirea eficienta a resurselor
sa elimine abaterile
sa sanctioneze folosirea excesiva a resurselor
sa revizuiasca standardele, ȋn functie de constatari
sa fie capabil sa formeze si sa conduca o echipa
sa verifice executia creditelor din punct de vedere calitativ
sa fie cinstit, loial și disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata și corecta fața de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[in functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii la birou si pe teren
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baze de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare și perfecționare
[Conditiile de la punctele a și b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – superioare, de preferinta in domeniul tehnic.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in funcție de specificul și marimea firmei, precum și de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si competente personale
incredere in sine;
competente de baza in matematica, stiinte si tehnologie
competente informatice
competente antreprenoriale
atentie distributiva
ascultare activa
indemânare;
concentrare;
punctualitate;
capacitatea de a invața;
spirit de echipa dezvoltat
capacitatea de a lucra individual
dispus intotdeauna sa-și imbogațeasca bagajul de cunoștințe
cunoasterea unei limbi strãine
capacitate de analizã si sintezã in valorificarea fondului de informatii la elaborarea materialului documentar
operativitate in furnizarea informatiilor
capacitatea de a gestiona echipe
spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat
[in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului,
A P R O B A T
Director General
Sursa: PortalCodulMuncii.ro