Expert accesare fonduri structurale - caracteristici fisa de post

Isabela Alexe
Isabela Alexe
19 Aprilie 2017
19 Aprilie 2017
Isabela Alexe
Isabela Alexe
fisa postuluifonduri structuralefisa de post expert accesare fonduri structurale
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nu exista o forma standard a fiselor de post, aceasta fiind intocmita de catre fiecare angajator pentru posturile din structura organizatorica, in raport cu nevoile sale si cu respectarea prevederilor legale.

In general, descrierea postului trebuie astfel elaborata, incat sa acopere urmatoarele elemente ale postului:
- denumirea postului;
- obiectivele postului;
- nivelul ierarhic;
- superiorul direct;
- relatiile organizatorice;
- sarcinile-cheie;
- autoritatea acordata, marja de autonomie, limitele de competenta;
- resursele disponibile;
- principalele cerinte (pregatire, experienta, aptitudini, atitudini etc.).
Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

I.Identificarea postului

1.Numele si prenumele titularului: ............

2.Denumirea postului: Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.Pozitia in COR / Cod: 241948

[În cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.Departamentul / locatia: Economic

[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.Nivelul postului
:
Executie

6.Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
- se subordoneaza directorului economic institutiei
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II.    Descrierea postului


1. Scopul general al postului
Organizeaza sau planifica activitatile de accesare fonduri structurale si de coeziune.
[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2.Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale.
3.Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariu de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii

- sa pregateasca bugetul pentru stadiile investitiei si sa calculeze costurile respective;
- sa se preocupe de reglementarile de planificare si de procedurile de aplicare;
- sa planifice strategia generala, de contractare;
- sa ia decizii flexibile cu privire la pasii de urmat in continuare;
- sa gaseasca solutii pentru problemele frecvente care apar in legatura cu rezolvarea sarcinilor de serviciu si a celor personale si interpersonale;
- sa ia parte la intruniri cu managerul general;
- sa anunte de indata managerul general de orice neregula constatata;
- sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu;
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si PSI din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantelor periculoase, instalatiilor, utilajelor, masinilor, aparaturii si echipamentelor de lucru;
- sa acorde ajutor atat cat este rational posibil oricarui alt salariat aflat intr-o situatie de pericol;
- angajatul va desfasura activitatea in asa fel incat sa nu expuna la pericole de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana proprie sau alte persoane, in conformitate cu pregatirea si instruirea in domeniul protectiei muncii primita de la angajatorul sau;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alte personae din institutie;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti.
- sa informeze de indata conducerea despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

[În functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

5.Conditiile de lucru ale postului

a.Desfasurarea activitatii - birouri; teren
b.Conditii de formare profesionala - Participa la diverse traininguri, conferinte.

 [Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

c.Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta

[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

7. Indicatori de performanta (SMO):

Modul de indeplinire cantitativa si calitativa a sarcinilor;
Modul de raspuns la alte solicitari decat cele curente.
 [În functie de specificul firmei, pot fi utilizati indicatori diferiti, cu valori diferite, in limitele responsabilitatilor si performantelor cerute de post.]

III.Specificatiile postului

1.Nivelul de studii
Studii superioare si de specialitate

[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini si caracteristici personale

- abilitatea de a folosi cuvintele fluent;
- rapiditate in reactii si judecata;
- abilitatea de a crea;
- punctualitate;
- rabdare;
- incredere in sines
- capacitatea de a invata.

 [În functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru

Data

Numele si semnatura titularului postului,      Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T

         Director General


NOUTATI din Legislatia muncii

Concedierea pentru inaptitudine. Etape procedurale. Greseli frecvente:


Participati in data de 15 noiembrie la webinarul specializat sustinut de expertul prof. univ. dr. Raluca Dimitriu!

Temele care vor fi abordate la webinar
- Cine poate contesta fisa de aptitudine?
- Ce facem cu salariatul declarat „apt conditionat”?
- Cum se poate executa preavizul de catre salariatul declarat „inapt”?
- Diferenta dintre inaptitudine si invaliditate
- Diferenta dintre inaptitudine si necorespundere profesionala
- Etape procedurale. Greseli frecvente
- Practica judecatoreasca

...Vezi AICI detalii complete <<

ARTICOLE SIMILARE

Expert accesare fonduri structurale - caracteristici fisa de post


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]