Ocupantul postului este persoana responsabila cu gestionarea echipei de casieri si care acopera partial sau in totalitate activitatile de gestionare a relatiei cu clientii platitori, realizand operatiuni de casa sau furnizeaza servicii de plata.
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Sef supraveghere case
[Daca in
organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 421109
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Casierie
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului economic
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post!
Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului dvs. E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs., detalii aici >>>
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului este persoana responsabila cu gestionarea echipei de casieri si care acopera partial sau in totalitate activitatile de gestionare a relatiei cu clientii platitori, realizand operatiuni de casa sau furnizeaza servicii de plata.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
• sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
• sa nu aiba antecedente penale
• sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
• este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
• este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa verifice ?nregistrarea cronologica si sistematica, prelucrarea, publicarea si pastrarea informatiilor cu privire la pozitia financiara, performanta financiara si fluxurile de trezorerie
• sa asigure organizarea si verificarea tuturor activitatilor din cadrul departamentului Case
• sa asigure coordonarea casierelor
• sa asigure preluarea, verificarea si prelucrarea instrumentelor de plata
• sa asigure descoperirea, clarificarea si intocmirea documentatiei privitoare la diferentele de casa
• sa asigure inventarierea periodica si anuala a banilor din casieria centrala
• sa consilieze eficient clientii cu privire la competentele descrise in fisa postului
• sa verifice platile si incasarile
• sa vizeze balanta de verificare ale firmei/ clientilor
• sa realizeze evaluarea patrimoniala
• sa exercitre functiile managementului in compartimentul Casierie
• sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa transmita raportul de informatii ale firmei/ clientilor
• sa arhiveze documentele specifice
• sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post!
Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului - E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs, detalii aici >>>>
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
? nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
? sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
? este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
5.Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii: la birou
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baza de date
b. Conditii de formare profesionala
Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
c. Perioada de evaluare - bianuala
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
c. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – studii superioare economice sau certificate ANC contabil
Pregatire profesionala si experienta practica in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
Comandati acum lucrarea pe Stick USB 250 Modele de Fise de Post!
Asigurati-va ca detineti fisa de post corecta, completa, care gestioneaza total activitatea angajatului - E gata in doar 5 minute, modelele fiind editabile si adaptabile postului din firma dvs, detalii aici >>>>
2. Aptitudini si competente personale
• incredere in sine;
• gandire laterala
• atentie;
• ascultare activa
• indemanare;
• concentrare;
• punctualitate;
• capacitatea de a invata;
• limba straina;
• orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
• cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
• dispus/a intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
• Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General