Mai multe echipe de control din partea Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor (CRPC) Bucuresti-Ilfov au aplicat amenzi contraventionale in cuantum total de 35.000 lei intr-o singura zi in urma unor verificari la unele hoteluri cu standarde inalte din Capitala, fiind vizate atat spatiile de cazare, cat si in cele de alimentatie publica.
"Pe data de 01.10.2021, echipe de control de la Comisariatul Regional pentru Protectia Consumatorilor (CRPC) Bucuresti-Ilfov au realizat o serie de verificari la unitati hoteliere de cea mai inalta clasificare din Capitala, atat in spatiile de cazare, cat si in cele de alimentatie publica.", se arata in comunicatul ANPC.
In urma controalelor efectuate, doua hoteluri prezentau unele deficiente precum: depozitarea, in blocul alimentar, fara respectarea conditiilor de temperatura recomandate de producator (mai putin de -18*C), a unor materii prime care urmau sa fie utilizate in procesul de fabricatie, destinate consumului uman.
Totodata, conform comunicatului citat de Agerpres, echipele de control au constatat existenta in depozit a unor produse alimentare fara a avea precizate elementele de identificare si data limita de consum, precum si existenta in depozit a unor produse cu data limita de consum depasita. Au fost identificate si unele modificari organoleptice evidente la produse alimentare destinate consumului uman, aflate in depozit (produse cu suprafata mazguita, culoare modificata sau miros intepator de produs alterat), realizarea decongelarii la temperatura mediului ambiant, folosirea unor rastele si ustensile de bucatarie, uzate, rupte, cu arsura in strat gros, depreciate, precum si igienizarea precara a spatiilor de lucru, a aparatului de infoliat si a spatiilor frigorifice.
Inspectorii au constatat si lipsa graficului de schimbare a uleiului de prajire, lipsa informarii complete referitoare la alergeni si a faptului ca produsul provine dintr-unul decongelat, utilizarea buretilor de sarma si a cosurilor de gunoi fara capac, in bucatarie,
prezenta insectelor, folosirea unor agregate frigorifice cu gratare cu vopsea exfoliata si zone cu rugina, chedere rupte, neigienizate, sistem de ventilatie neigienizate, cu depuneri grosiere, folosirea etichetelor prajiturilor expuse in vitrina, fara a avea traducere in limba romana. Pe de alta parte, in camerele destinate cazarii s-a constatat: prezenta de fire de par si pete pe asternuturi, precum si existenta prafului pe noptiere si in baie.
Cele doua unitati au fost sanctionate cu amenzi contraventionale in valoare de 35.000 de lei si 1 avertisment si s-a dispus oprirea temporara a prestarii de servicii pana la ramedierea deficientelor constatate, precum si oprirea definitiva de la comercializare a unei cantitati de peste 200 de kg de produse alimentare, in valoare de circa 4.700 de lei.
Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?