- Serviciul de vizualizare integrata si completa a dosarului cetateanului, respectiv a solicitarilor, cererilor si raspunsurilor furnizate catre cetateni, asigurand un tablou complet si individual al interactiunii fiecarui cetatean sau intreprindere cu autoritatile publice din domeniile munca, familie si protectiei sociale;
- Serviciul de depunere electronica a documentelor justificative (copiilor dupa documentele necesare) pentru solicitarea/ obtinerea unor beneficii de asistenta sociala asigurate de MMPS si/sau institutiilor din subordinea/sub autoritatea/in coordonarea sa – se asigura prin intermediul unei componente de Gestionare a Fluxurilor de Lucru si Documentelor expuse prin intermediul HUB-ului DE SERVICII MMPS – SII MMPS;
- Serviciul de furnizare electronica a raspunsurilor catre cetatean si terte parti, prin automatizare si reducerea numarului de procese manuale;
- Serviciul de verificare de catre cetateni si intreprinderi a stadiului solicitarilor acestora;
- Serviciul de cautare a informatiilor oferite de MMPS si de depunere a solicitarilor si a documentelor doveditoare in vederea obtinerii unor servicii sociale si/sau beneficii de asistenta sociala;
- Serviciul de mesagerie electronica pentru comunicarea electronica intre cetateni si intreprinderi si personalul din cadrul MMPS si ANPIS;
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Legis Plus Legislatia Muncii
40 Modele de Regulament Intern
250 Modele Fise de Post
- Serviciul de semnare electronica a documentelor corespunzatoare raspunsurilor furnizate de fiecare departament al MMPS sau institutie din subordine/sub autoritate/in coordonarea MMPS care participa la furnizarea raspunsului integrat si complet, in mod electronic, la solicitarile cetatenilor – se asigura prin intermediul unei componente de semnatura electronica si certificate digitale, in conformitate cu regulamentul eIDAS;
- Serviciul electronic de raportare si management decizional;
- Serviciul de digitizare a dosarelor beneficiarilor de servicii sociale si constituirea registrului national al beneficiarilor de servicii sociale (la nivel de CNP);
- Serviciul electronic de e-Acreditare a furnizorilor de servicii sociale si licentiere a serviciilor sociale;
- Serviciul de definire a regulilor si politicilor automatizate de determinare a eligibilitatii solicitantilor fata de tipurile de servicii sociale si/sau beneficii de asistenta sociala puse la dispozitie de MMPS;
- Serviciul de verificare a eligibilitatii cetatenilor si prezentare a tipurilor de servicii sociale si/sau beneficii de asistenta sociala de care cel interesat poate beneficia din partea MMPS si/sau institutiilor din subordinea/sub autoritatea/in coordonarea sa;
- Serviciul de preluare electronica a solicitarilor si cererilor venite din partea cetatenilor – se va asigura prin intermediul aplicatiilor expuse prin intermediul componentelor HUB-ului DE SERVICII MMPS – SII MMPS;
- Serviciul de verificare, trasabilitate si combatere a fraudei, corespunzator modalitatii de alocare a fondurilor de beneficii de asistenta sociala si/sau alte tipuri de beneficii catre persoanele indreptatite, automatizarea fluxurilor de lucru si a schimbului de date inter-agentii si pentru raportare in timp real, pe baza de date corecte;
- Serviciul de autentificare unica a cetateanului si intreprinderii pentru serviciile publice electronice oferite de MMPS si/sau institutiile din subordinea/sub autoritatea/in coordonarea sa;
- Serviciul de gestiune a activitatilor de control/evaluare efectuate de ANPIS, precum si a solicitarilor de control/evaluare primite de ANPIS (atat prin sesizari/petitii cat si prin liste de suspiciuni sau solicitari punctuale);
- Serviciul de planificare si realizare a activitatilor de evaluare in teren, de monitorizare si control a furnizorilor de servicii sociale realizate de catre ANPIS, prin Agentiile Teritoriale pentru Plati si Inspectie Sociala;
- Serviciul pentru gestionarea solicitarilor intracomunitare, in cadrul proiectului EESSI prin integrarea rezultatelor proiectului EESSIRO, sistemul informatic ce conecteaza CNPP, CNAS, ANOFM, ANPIS si ANAF responsabile de securitate sociala pentru schimburile electronice de date la nivel national.
Ministerul Muncii va implementa un sistem IT de 27 milioane de euro pentru a elimina ghiseele fizice
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
de Isabela Alexe
NOUTATI din Legislatia muncii
Cum sa te distingi pe piata muncii?
Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala
Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
ARTICOLE SIMILARE
Ministerul Muncii va implementa un sistem IT de 27 milioane de euro pentru a elimina ghiseele fiziceARTICOLE SIMILARE
Ministerul Muncii va implementa un sistem IT de 27 milioane de euro pentru a elimina ghiseele fiziceAtentie!
Descarcati raportul GRATUIT
» Detalii Click Aici « Caietul Seminarului Legislatia Muncii contine noile modificari legislative
» Detalii Click Aici « ATENTIE la Cercetarea Disciplinara: CINE, CAND si DE CE este obligat sa o faca?
» Detalii Click Aici « CE se schimba la LEGEA PENSIILOR? TOP 9 MODIFICARI importante:
» Detalii Click Aici «
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”