Model proces-verbal CSSM. Ce cuprinde un proces-verbal de desfasurare a sedintei CSSM?

model proces verbal CSSMPV CSSMproces verbal comitet SSMproces verbal comitet sanatate si securitate in muncan
Model proces-verbal CSSM. Ce cuprinde un proces-verbal de desfasurare a sedintei CSSM?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Regasiti mai jos un model de proces verbal de sedinta CSSM. In termen de 10 zile de la semnarea si inregistrarea respectivului proces verbal, un exemplar se transmite ITM-ului pe raza caruia este inregistrat angajatorul.
 
 
Nr.__/__________
 
PROCES VERBAL NR. __
 
al sedintei CSSM al S.C._____________ din data de ___________
 
 
 
 Comitetul de Securitatea si Sanatatea in Munca (CSSM) al S.C.______________, legal constituit in baza Deciziei nr.__/____________, cu respectarea prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2206, ale Normelor metodologice de aplicare a legii, aprobate prin HG 1425/2006  cu modificarile si completarile ulterioare si ale Regulamentului de organizare si functionare al CSSM - ului  s-a intrunit in sedinta la data de ______________
 
 Participanti:
1._____________ presedinte CSSM
2._____________ reprezentant angajator
3. _____________medic de medicina muncii
4._____________ reprezentant lucratori
5. _____________reprezentant lucratori
Au lipsit motivat d-l __________ reprezentant angajator si d-l ____________ reprezentant lucratori.
Invitati:
d-l _________________ inspector de munca din cadrul ITM ____________
d-l _________________ seful serviciului extern de prevenire si protectie
 
Convocatorul a fost semnat de toti membri comitetului si a continut urmatoarea ordine de zi:
 
necesitatea revizuirea evaluarii riscurilor profesionale pentru locurile de munca din cadrul ___________ ;
actualizarea Planului de Prevenire si Protectie al societatii pentru anul .............;
stabilirea categoriilor de personal pentru care trebuie achizitionatematerialele igienico-sanitare;
analiza activitatii serviciului extern de prevenire si protectie  ________ contractat pentru anul ........;
analizarea modalitatii de respectare a reglementarile legale privind securitatea si sanatatea in munca in cadrul societatii;
stabilirea unor controale interne la locurile de munca ale societatii prin lucratorii desemnati cu atributii in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
dezbaterea raportului scris, prezentat CSSM-ului de catre medicul de medicina muncii ____________,  cu privire la starea de sanatate ocupationala a salariatilor societatii;
stabilirea datei de intrunire a urmatoarei sedinte trimestriale a CSSM - ului.
 
Materialele supuse dezbaterii au fost puse la dispozitie participantilor de secretarul CSSM – ului d-l ______________ lucrator desemnat al S.C.________________
 
 
In cadrul sedintei s-au discutat si stabilit urmatoarele:
 
In cel mult 10 de zile  de la semnarea prezentului proces verbal se va desemna o echipa pentru revizuirea evaluarii de risc la nivelul ____________;
In functie de concluziile evaluarii, se vor stabili masurile tehnico-organizatorice pentru eliminarea si/diminuarea riscurilor identificate care voractualiza Planul de Prevenire si Protectie al societatii;
Se vor lua masuri pentru achizitionarea materialelor igienico-sanitare corespunzatoare care vor fi distribuite obligatoriu urmatoarelor categorii de personal:
       -----------
De asemenea, pentru zilele cu temperaturi extreme ridicate se vor lua masuri pentru distribuirea a 2 l de apa minerala pentru fiecare salariat prezent la munca;
S-a analizat activitatea Serviciului extern de prevenire si protectie si s-a concluzionat ca acesta si-a indeplinit sarcinile care i-au revenit pe parcursul anului .........
Personalul angajat a respectat normele de securitate si sanatate in munca si a fost informat cu privire la problemele discutate in cadrul sedintei CSSM anterioare prin afisarea procesului verbal la avizierul sediului central al societatii si prin transmiterea pe mail-ul de serviciu.
S-a stabilit ca in urmatoarea .......... lucratorii desemnati, impreuna cu reprezentantii serviciului extern vor efectua controale la toate locurile de munca ce se vor finaliza cu rapoarte referitoare la deficientele constatate si la masurile propuse care vor fi transmise conducerii societatii.
Din raportul medicului de medicina muncii a rezultat ca in urma controlului medical periodic toti salariatii au fost declarati apti medical pentru desfasurarea activitatilor profesionale. Se recomanda efectuarea examinarilor medicale specifice Fisei 140 (HG nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor) pentru salariatii care conduc masini de serviciu.
Urmatoarea sedinta va avea loc la inceputul lunii ____________. Presedintele, impreuna cu secretarul CSSM –ului, vor stabili ordinea de zi si materialele care se vor discuta cu ocazia viitoarei sedinte.
 
 
 
      Membri CSSM                                                             Semnatura
 
1._____________  Presedinte CSSM                       _______________
2._____________  reprezentant angajator               _______________
3. _____________ medic de medicina muncii         _______________
4._____________  reprezentant lucratori                 _______________
5. _____________ reprezentant lucratori                 _______________


Descarcati AICI modelul editabil, in format Word, pentru procesul verbal CSSM.

 
Raspuns oferit de PortalSSM.ro >>

 
 

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model proces verbal CSSMPV CSSMproces verbal comitet SSMproces verbal comitet sanatate si securitate in muncan

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 23 Aprilie 2021
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model proces-verbal CSSM. Ce cuprinde un proces-verbal de desfasurare a sedintei CSSM? Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Tichete de masa. Regim acordareIntrebare: O intrebare daca luna are 21 de zile lucratoare si un angajat lucreaza 20 de zile lucratoare are o zi de concediu de odihna si mai lucreaza si o sambata si o duminica pentru aceste zile nu se ia recuperare cum se pot acorda tichete pt zilele de weekend sub ce forma si ce contributii trebuiesc platite pt ele?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Venituri primite de la un angajator din Olanda. Impozit pe venit. Contributii sociale. Modalitate de declarare.Intrebare: O companie din Olanda care nu are sediu social/permanent/reprezentanta in Romania si nu este inregistrata fiscal in Romania, angajeaza cu contract de munca cetateni romani care isi vor desfasura activitatea pe teritoriul Romaniei si vor obtine venituri sub forma de salariu. Optiunea angajatorului este ca salariatii sa fie inregistrati fiscal in Romania pentru declararea si plata contributiilor sociale, in baza unui acord in acest sens. Va rugam sa ne comunicati ce documente trebuie sa depunem la...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Controale ITM 2021! DOCUMENTELE verificate si SOLUTIILE specialistilor”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]