Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori!

masuri protectie birouri deschise birou open spacerecomandari dps biroumasuri protectie covid locul de munca
Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori!
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Directia de Sanatate Publica a pus la dispozitia cetatenilor materiale informative privind respectarea unor masuri de precautie in diferite spatii si contexte. In ce priveste activitatea la locul de munca, in birourile deschise (“open-space”), DSP recomanda:
 
 
Masuri care privesc angajatii
 
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
 
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
 
2. - izolarea la domiciliu in cazul in care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
 
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
 
 
Masuri care privesc angajatorul
 
Angajatorii vor asigura:
 
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
 
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicaÅ£ie de consultare a medicului de familie; 
 
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;
 
5. Pentru birourile orientate fata-fata vor asigura separarea acestora cu paravane care se vor dezinfecta zilnic cu solutii pe baza de alcool;
 
6. Dezinfectia suprafetelor de lucru la inceperea serviciului si apoi o data la 4 ore;
 
7. Acordarea pauzelor de masa esalonat, cu respectarea distantei fizice de minimum 2 m;
 
8. Aerisirea periodica a incaperilor;
 
9. In cazul incaperilor climatizate cu recircularea aerului se efectua nebulizare o data pe saptamana, de preferat la sfarsitul saptamanii si se va efectua dezinfectia instalatiei de climatizare conform instructiunilor producatorului.

 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
masuri protectie birouri deschise birou open spacerecomandari dps biroumasuri protectie covid locul de munca

Data aparitiei: 13 Octombrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori! Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Zile libere platite pentru evenimente deosebiteIntrebare: Va rog sa-mi spuneti daca este specificat undeva cite zile libere se acorda la casatoria unui salariat. Suntem intreprindere mica si nu avem contract colectiv de munca doar regulament unde am prevazut 2 zile libere pentru casatorie. Este alta reglementare in afara de Codul muncii unde spune ca se acorda zile libere pentru casatorie conform contrat colectiv de munca sau regulament? Societatea a fost infiintata in anul 2020.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]