legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori!

masuri protectie birouri deschise birou open spacerecomandari dps biroumasuri protectie covid locul de munca
Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori!
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Directia de Sanatate Publica a pus la dispozitia cetatenilor materiale informative privind respectarea unor masuri de precautie in diferite spatii si contexte. In ce priveste activitatea la locul de munca, in birourile deschise (“open-space”), DSP recomanda:
 
 
Masuri care privesc angajatii
 
Angajatii vor respecta masurile de precautie universal valabile:
 
1. - portul obligatoriu mastii (medicale/non-medicale), care pentru o protectie eficace trebuie sa acopere atat gura, cat si nasul.
 
2. - izolarea la domiciliu in cazul in care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. - izolare la domiciliu in cazul in care a venit in contact cu un caz suspect sau confirmat de infectie cu virusul SARS COV-2 si respectarea masurilor aplicabile, in vigoare.
 
4. - spalatul pe maini ori de cite ori este nevoie, evitarea atingerii fetei cu mainile neigienizate.
 
 
Masuri care privesc angajatorul
 
Angajatorii vor asigura:
 
1. Programul de lucru decalat pentru a evita aglomerarile la intrare/iesire din incinta si pentru a limita numarul de angajati prezenti in acelasi timp in aceeasi incinta;
 
2. Triajul observational al angajatilor si nu vor permite prezenta la locul de munca al persoanelor care prezinta simptomatologie de infectie respiratorie (tuse, stanut, rinoree, febra, stare gnerala alterata);
 
3. Termometrizarea zilnic, la intrarea in tura de serviciu – angajatii cu temperatura peste 37 C vor fi trimisi acasa cu indicaţie de consultare a medicului de familie; 
 
4. Vor asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri orientate fata-spate si spate-spate;
 
5. Pentru birourile orientate fata-fata vor asigura separarea acestora cu paravane care se vor dezinfecta zilnic cu solutii pe baza de alcool;
 
6. Dezinfectia suprafetelor de lucru la inceperea serviciului si apoi o data la 4 ore;
 
7. Acordarea pauzelor de masa esalonat, cu respectarea distantei fizice de minimum 2 m;
 
8. Aerisirea periodica a incaperilor;
 
9. In cazul incaperilor climatizate cu recircularea aerului se efectua nebulizare o data pe saptamana, de preferat la sfarsitul saptamanii si se va efectua dezinfectia instalatiei de climatizare conform instructiunilor producatorului.

 

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
masuri protectie birouri deschise birou open spacerecomandari dps biroumasuri protectie covid locul de munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 13 Octombrie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Recomandari DSP privind activitatea in birourile deschise sau open-space. Masuri angajati si angajatori! Nota: 4.83 din 5 - 3 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Detasarea partiala nu este reglementata de Codul munciiIntrebare: Asociatul firmei A detine 50% parti sociale este si angajat cu contract de munca de 8 ore/zi si se ocupa de contracte si facturi. Din 15.03.21 se dispune detasarea la firma B pe o perioada de 6 luni pentru un program de 4h/zi unde salariul este mai mare (nu se poate intocmi contract part time de catre firma B). Asociatul in cauza ca si persoana fizica doreste sa presteze in continuare activitati pentru firma A intrucat pentru contractele aflate in derulare se intocmesc rapoarte si facturi. Din...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Concediu de odihna suplimentarIntrebare: Va rugam sa ne transmiteti care este procedura de suplimentare a zilelor de concediu de odihna.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Controale ITM 2021! DOCUMENTELE verificate si SOLUTIILE specialistilor”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021
Descarcati GRATUIT raportul special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"
 

 


 
Atentie la pontaj si programul de lucru!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Timpul de munca si Programul de lucru: 7 Studii de caz pentru 2021"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
//
[x]