Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei - MODEL

Mara Dobrin
Mara Dobrin
25 Octombrie 2019
25 Octombrie 2019
Mara Dobrin
Mara Dobrin
Formular de evaluare a satisfactiei angajatilorFormular de evaluare satisfactie angajatimodel formulare de evaluare satisfactie angajati
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Incepem prin a va preciza ca intrebarile pe care le puteti cuprinde in formularul de evaluare a satisfactiei angajatilor pot fi centrate, in functie de scopul realizarii acestei evaluari, atat pe modul in care respectivul salariat priveste activitatea organizatiei, cat si pe rolul sau in indeplinirea obiectivelor organizatiei sau pe elementele motivationale (pachet salarial, bonusuri, formare profesionala, posibilitati avansare) sau relatiile interumane sau pe paliere ierarhice.



"Va rugam sa ne ajutati cu un model de Formular pentru evaluare satisfactie angajat - adica angajatul sa dea note sau se vina cu propuneri pentru firma, pentru anumite aspecte."




Un posibil set de intrebari ar putea fi urmatorul:


Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei____________________

Data completarii chestionarului:


1. Care este rolul dvs. in aceasta organizatie?

2. Considerati ca pot fi luate masuri care pot contribui la imbunatatirea activitatii dvs?

Raspuns: Da sau NU

3. In situatia in care raspunsul dvs. a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa mentionati un numar de ______ imbunatatiri care vin in sprijinul unei mai bune desfasurari a activitatii.
Raspuns: 1. _________
2.__________
3. __________

4. Sunteti multumit de faptul ca lucrati in acest organizatie ? Repartizarea sarcinilor este echilibrata? Va considerati motivat ?
Raspuns: Da sau NU sau desi sunt in general multumit ar putea fi aduse urmatoarele imbunatatiri:__________

5. Puteti afirma ca exista o relatie de comunicare si colaborare intre dvs. si sefii ierarhici?
Raspuns: Da sau NU

6. Daca raspunsul dvs a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa incadrati relatia de comunicare dintre dvs si sefii ierarhici ca fiind:
a) satisfacatoare;
b) eficienta;
c) ineficienta;
d) __________________

7. In situatia in care comunicarea intre dvs si superiorii ierarhici ar putea fi imbunatita ce masuri considerati ca ar putea fi luate?
Raspuns:_____________

8. Ca si angajat, cunoasteti care sunt rezultatele asteptate de sefii dvs. in privinta activitatii pe care o desfasurati?
Raspuns: Da sau NU

9. Cunoasteti in ce masura la nivelul organizatiei exista o politica de promovare a angajatilor?
Raspuns: Da sau NU

10. Ce parere aveti referitor la dezvoltarea dvs profesionala in cadrul organizatiei?
Raspuns:_________

11.  Considerati ca dotarea materiala este suficienta pentru a asigura toate cele necesare desfasurarii activitatii dvs.in conditii optime? Sunteti multumit?
Raspuns: ________________

12. Amenajarea spatiilor conexe desfasurarii activitatii (vestiar, toaleta, , etc.) o considerati:
a) satisfactoare;
b) buna;
c) foarte buna;
d) improprie.

13. Apreciati gradul de valorificare a competentelor si abilitatilor dvs.:
a) scazut;
b) mediu;
c) ridicat.

14. Considerati ca sunteti suficient de bine informat cu privire la riscurile locului de munca?
Raspuns: Da sau NU

15. Credeti ca superiorul dvs. va asculta si va analizeaza ideile/propunerile de imbunatatire?
Raspuns: Da sau NU

16. Beneficiati de conditii normale de lucru, de echipament individual de proitectie si de alte masuri care sa diminueze riscurile de accidentare la locul de munca?
Raspuns: Da sau NU

17. Va rugam sa enumerati cateva masuri care odata luate la nivelul organizatiei ar imbunatati calitatea muncii dvs.:
Raspuns:_________

18.  Exista la locul meu de munca cineva care ma incurajeaza sa ma dezvolt? La locul meu de munca, opiniile mele par sa conteze?
Raspuns:_________

19. Am un coleg bun la munca? Va simtiti integrat in colectivul din care faceti parte? Simtiti ca impartasiti acelasi set de valori?
Raspuns:_________

20. In ultimul an ati fost consultat cu privire la unul din aspectele esentiale ale muncii dvs? daca da, care vi se pare a fi acela?
Raspuns:_________



 
Un articol realizat de expertii de la PortalCodulMuncii >>>

NOUTATI din Legislatia muncii

NOUTATI privind CONCEDIILE aduse prin Legea 283


De ce trebuie sa acordati o atentie deosebita concediilor?

Pentru ca sunt nu mai putin de 17 tipuri de concedii prevazute in legislatie, fiecare cu propriile caracteristici, proceduri, capcane. Si, cand avem de-a face cu un domeniu atat de vast, este clar ca apar neclaritati si, implicit, greseli pe care inspectorii ITM de-abia le asteapta.

Vezi AICI cele 17 Tipuri de concedii. Regim juridic si fiscal >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]