Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei - MODEL

Formular de evaluare a satisfactiei angajatilorFormular de evaluare satisfactie angajatimodel formulare de evaluare satisfactie angajati
Incepem prin a va preciza ca intrebarile pe care le puteti cuprinde in formularul de evaluare a satisfactiei angajatilor pot fi centrate, in functie de scopul realizarii acestei evaluari, atat pe modul in care respectivul salariat priveste activitatea organizatiei, cat si pe rolul sau in indeplinirea obiectivelor organizatiei sau pe elementele motivationale (pachet salarial, bonusuri, formare profesionala, posibilitati avansare) sau relatiile interumane sau pe paliere ierarhice.



"Va rugam sa ne ajutati cu un model de Formular pentru evaluare satisfactie angajat - adica angajatul sa dea note sau se vina cu propuneri pentru firma, pentru anumite aspecte."




Un posibil set de intrebari ar putea fi urmatorul:


Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei____________________

Data completarii chestionarului:


1. Care este rolul dvs. in aceasta organizatie?

2. Considerati ca pot fi luate masuri care pot contribui la imbunatatirea activitatii dvs?

Raspuns: Da sau NU

3. In situatia in care raspunsul dvs. a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa mentionati un numar de ______ imbunatatiri care vin in sprijinul unei mai bune desfasurari a activitatii.
Raspuns: 1. _________
2.__________
3. __________

4. Sunteti multumit de faptul ca lucrati in acest organizatie ? Repartizarea sarcinilor este echilibrata? Va considerati motivat ?
Raspuns: Da sau NU sau desi sunt in general multumit ar putea fi aduse urmatoarele imbunatatiri:__________

5. Puteti afirma ca exista o relatie de comunicare si colaborare intre dvs. si sefii ierarhici?
Raspuns: Da sau NU

6. Daca raspunsul dvs a fost da la intrebarea precedenta, va rog sa incadrati relatia de comunicare dintre dvs si sefii ierarhici ca fiind:
a) satisfacatoare;
b) eficienta;
c) ineficienta;
d) __________________

7. In situatia in care comunicarea intre dvs si superiorii ierarhici ar putea fi imbunatita ce masuri considerati ca ar putea fi luate?
Raspuns:_____________

8. Ca si angajat, cunoasteti care sunt rezultatele asteptate de sefii dvs. in privinta activitatii pe care o desfasurati?
Raspuns: Da sau NU

9. Cunoasteti in ce masura la nivelul organizatiei exista o politica de promovare a angajatilor?
Raspuns: Da sau NU

10. Ce parere aveti referitor la dezvoltarea dvs profesionala in cadrul organizatiei?
Raspuns:_________

11.  Considerati ca dotarea materiala este suficienta pentru a asigura toate cele necesare desfasurarii activitatii dvs.in conditii optime? Sunteti multumit?
Raspuns: ________________

12. Amenajarea spatiilor conexe desfasurarii activitatii (vestiar, toaleta, , etc.) o considerati:
a) satisfactoare;
b) buna;
c) foarte buna;
d) improprie.

13. Apreciati gradul de valorificare a competentelor si abilitatilor dvs.:
a) scazut;
b) mediu;
c) ridicat.

14. Considerati ca sunteti suficient de bine informat cu privire la riscurile locului de munca?
Raspuns: Da sau NU

15. Credeti ca superiorul dvs. va asculta si va analizeaza ideile/propunerile de imbunatatire?
Raspuns: Da sau NU

16. Beneficiati de conditii normale de lucru, de echipament individual de proitectie si de alte masuri care sa diminueze riscurile de accidentare la locul de munca?
Raspuns: Da sau NU

17. Va rugam sa enumerati cateva masuri care odata luate la nivelul organizatiei ar imbunatati calitatea muncii dvs.:
Raspuns:_________

18.  Exista la locul meu de munca cineva care ma incurajeaza sa ma dezvolt? La locul meu de munca, opiniile mele par sa conteze?
Raspuns:_________

19. Am un coleg bun la munca? Va simtiti integrat in colectivul din care faceti parte? Simtiti ca impartasiti acelasi set de valori?
Raspuns:_________

20. In ultimul an ati fost consultat cu privire la unul din aspectele esentiale ale muncii dvs? daca da, care vi se pare a fi acela?
Raspuns:_________



 
Un articol realizat de expertii de la PortalCodulMuncii >>>

de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Formular de evaluare a satisfactiei angajatilorFormular de evaluare satisfactie angajatimodel formulare de evaluare satisfactie angajati

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 25 Octombrie 2019
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Formular de evaluare a satisfactiei angajatilor in cadrul organizatiei - MODEL Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Incetare CIM si incheiere CIM nou. RevisalIntrebare: Un angajat al societatii noastre ,nascut in anul 1955 martie 01 indeplineste cumulativ conditiile de varsta standard si stagiu minim de cotizare pentru pensionare. In anul 2020 01 martie este duminica, de la ce data incetam CIM? Cand raportam in REVISAL? In data de 28 februarie se poate complecta formularele si raporta in REVISAL cu data de incepere 01 martie? Mentionam ca angajatorul are in vedere de a incheia un nou CIM cu angajatul sus amintit.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Externalizare serviciu. Desfiintare post. DocumenteIntrebare: Care sunt pasii de urmat pentru incetarea unui contract de munca cu un salariat urmare desfiintarii postului. Serviciul urmeaza sa fie externalizat. Trebuie sa incheiem contract de prestari servicii cu acelasi fost salariat? Desfiinarea postului este determinata de interese economice- financiare, reducerea cheltuielilor si responsabilitatilor suplimentare in cazul unui contract de munca fata de un contract de prestari servicii. Va rog daca se poate sa-mi transmiteti si modele de documente de...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

eNews Resurse Umane

Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti
Descarcati GRATUIT raportul special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]