Va prezentam fisa postului pentru un manager proiect informatic, conform PortalCodulMuncii.ro:
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: .....................
2. Denumirea postului: Manager Proiect Informatic
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
3. Pozitia in COR / Cod: 251206
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Tehnologia Informatiei (IT)
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului
a. Conducere / coordonare: Middle
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a) Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
• se subordoneaza: Managerului IT
• are in subordine: Programatori si Analisti Programatori, membrii echipei de proiect
b) Functionale (colaborare, pe orizontala): Colaboreaza cu Inginerul de Sistem pentru rezolvarea unor probleme legate de functionarea retelei, accesul la internet, functionarea hard / soft a postului de lucru; cu responsabilul asigurarii calitatii
c) Reprezentare (colaborare, consultanta): Firme de consultanta
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea eficienta a proiectelor in vederea atingerii obiectivelor stabilite.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
• Obtinerea unor rezultate (in cadrul activitatilor de proiect), care sa satisfaca asteptarile privind cerintele de timp, cost si calitate.
• Estimarea periodica a proiectului si, daca este cazul, actualizarea planului de dezvoltare a proiectului, pentru a asigura indeplinirea obiectivelor generale ale acestuia.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Urmareste desfasurarea proiectului in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite.
• Respecta planificarea activitatilor proiectului, cu prioritatile adecvate, si controleaza activitatile critice ale proiectului.
• Estimeaza si planifica activitatea de proiect realizand un plan de dezvoltare a proiectului (pe baza obiectivelor generale ale proiectului se definesc fazele, activitatile, constrangerile si termenele acestuia).
• Precizeaza in planul de dezvoltare de proiect puncte de control / avizare prin care sa se asigure o monitorizare corecta a desfasurarii proiectului.
• Mentine legatura (de preferinta scrisa) cu clientul pentru toate problemele care privesc proiectul.
• Evalueaza necesarul de resurse umane, informationale, financiare pentru realizarea proiectului.
• Elaboreaza un sistem de raportare pentru a realiza o informare corecta si obiectiva a tuturor persoanelor implicate in proiect.
• Programeaza si modereaza intalnirile cu echipa de proiect sumarizand progresele realizate.
• Evalueaza impactul pe care l-a avut proiectul asupra clientilor.
• Stabileste conform structurii organizatorice si a ROF sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
• Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
• Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
• Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a. Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Raspunde de rezolvarea prompta a problemelor de comunicare ce apar in cadrul activitatilor proiectului.
• Asigura un climat de colaborare intre toti angajatii implicati in proiect.
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>