Informatii generale privind postul
1. Denumirea postului – SEF BIROU PATRIMONIU cod COR 263111 (studii superioare)
2. Nivelul postului – de executie
3. Scopul principal al postului – indeplinirea sarcinilor si atributiilor prevazute de legile fondului funciar, registrului agricol si cadastru.
Conditii specifice pentru ocuparea postului
1. Studii de specialitate - studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice, juridice sau administratie.
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
2. Perfectionari (specializari) –
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel) – MS Office si Internet – nivel mediu
4. Limbi straine (necesitate si nivel de cunoastere) – engleza sau franceza – nivel de baza
5. Abilitati, calitati si aptitudini necesare – capacitate de lucru in conditii de stres si adaptare la volum mare de lucru, obiectivitate si impartialitate in exercitarea functiei publice, si loialitate fata de lege si fidelitate fata de institutia primarului.
6. Cerinte specifice - bun comunicator in toate formele de comunicare, disponibilitate la schimbare, indeplinirea conditiilor si respectarea situatiilor de incompatibilitate si conflicte de interese prevazute de lege pentru ocuparea unei functii publice, cunoasterea actelor normative ce reglementeaza domeniul agricol, fond funciar si cadastru.
7. Competenta manageriala (cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale): –
Atributiile postului:
a) urmareste modul in care detinatorii de terenuri asigura cultivarea acestora;
b) tine evidenta in Registrul Agricol, furnizeaza date pentru completarea si tinerea la zi a acestuia;
c) participa la actiunea de delimitare a teritoriului administrativ al comunei si pentru conservarea punctelor de hotar, materializate prin borne;
d) constituie si actualizeaza evidenta proprietatilor imobiliare si a modificarilor acestora;
e) constituie si actualizeaza evidenta terenurilor care fac parte din domeniul public sau privat
...citeste mai multe pe PortalInstitutiiPublice >>>