Raspuns: Unitatea: __________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ______________________
CUI: ____________________
Sediu: ______________________________________
Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii
Evaluare dupa perioada de proba Evaluare semestriala Evaluare anuala Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate: Departament: Administrativ
Postul: AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII (cod COR 333101) Nr. de Marca:
Nr.
crt. Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4. Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5. Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2. Managementul calitatii
A.2.1. Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3. Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1. Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2. Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3. Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4. Negocierea vânzarii
A.4.1. Identifica prompt nevoile de cumparare
A.4.2. Stabileste cele mai potrivite oferte
A.4.3. Obtine rezultate favorabile ȋn negocierea contractelor de cumparare
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5. Comunicarea interpersonala cu clientii
A.5.1. Isi modeleaza limbajul verbal, pentru a fi cât mai apropiat de client
A.5.2. Analizeaza informatiile primite si emite feedback corespunzator
A.5.3. Rezolva situatiile neprevazute eficient si in mod diplomatic
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6. Gestioneaza procesul de contractare a comenzii
A.6.1. Analizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste contractele pentru cumparare
A.6.2. Elibereaza facturi catre clienti
A.6.3. Comenzile sunt gestionate eficient
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile. Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.7. Asigura evidenta documentelor
A.7.1. Redacteaza documente corect din punct de vedere legal si asigura accesul facil al celorlalti angajati interesati
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>