Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii

Mara Dobrin
Mara Dobrin
22 Septembrie 2017
22 Septembrie 2017
Mara Dobrin
Mara Dobrin
agent contractari si achizitii fisa de evaluarefisa de evaluare 2017
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Iata fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii, potrivit PortalCodulMuncii.ro:

Raspuns: Unitatea: __________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ______________________
CUI: ____________________
Sediu: ______________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii
 

Evaluare dupa perioada de proba    Evaluare semestriala            Evaluare anuala     Promovare 
Numele si prenumele persoanei evaluate:      Departament: Administrativ
Postul: AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII (cod COR 333101)         Nr. de Marca:

Nr.
crt.       Obiective individuale  Criterii de performanta           PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.        Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.     Comunicare profesionala
A.1.1.  Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative  

A.1.2.  Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative        
A.1.3.  Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu  
A.1.4.  Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu  
A.1.5.  Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.         Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.     Managementul calitatii
A.2.1.  Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.  Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii      
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.     Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.  Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate     
A.3.2.  Utilizarea TIC in activitatea desfasurata       
A.3.3.  Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC          
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.     Negocierea vânzarii
A.4.1.  Identifica prompt nevoile de cumparare        
A.4.2.  Stabileste cele mai potrivite oferte    
A.4.3.  Obtine rezultate favorabile ȋn negocierea contractelor de cumparare           
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5.     Comunicarea interpersonala cu clientii
A.5.1.  Isi modeleaza limbajul verbal, pentru a fi cât mai apropiat de client
A.5.2.  Analizeaza informatiile primite si emite feedback corespunzator    
A.5.3.  Rezolva situatiile neprevazute eficient si in mod diplomatic
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6.     Gestioneaza procesul de contractare a comenzii
A.6.1.  Analizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste contractele pentru cumparare           
A.6.2.  Elibereaza facturi catre clienti           
A.6.3.  Comenzile sunt gestionate eficient    
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.7.     Asigura evidenta documentelor
A.7.1.  Redacteaza documente corect din punct de vedere legal si asigura accesul facil al celorlalti angajati interesati     
   

...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>


NOUTATI din Legislatia muncii

NOUTATI privind CONCEDIILE aduse prin Legea 283


De ce trebuie sa acordati o atentie deosebita concediilor?

Pentru ca sunt nu mai putin de 17 tipuri de concedii prevazute in legislatie, fiecare cu propriile caracteristici, proceduri, capcane. Si, cand avem de-a face cu un domeniu atat de vast, este clar ca apar neclaritati si, implicit, greseli pe care inspectorii ITM de-abia le asteapta.

Vezi AICI cele 17 Tipuri de concedii. Regim juridic si fiscal >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]