Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii

agent contractari si achizitii fisa de evaluarefisa de evaluare 2017
Iata fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii, potrivit PortalCodulMuncii.ro:

Raspuns: Unitatea: __________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: ______________________
CUI: ____________________
Sediu: ______________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii
 

Evaluare dupa perioada de proba    Evaluare semestriala            Evaluare anuala     Promovare 
Numele si prenumele persoanei evaluate:      Departament: Administrativ
Postul: AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII (cod COR 333101)         Nr. de Marca:

Nr.
crt.       Obiective individuale  Criterii de performanta           PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.        Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.     Comunicare profesionala
A.1.1.  Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative  

A.1.2.  Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative        
A.1.3.  Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu  
A.1.4.  Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu  
A.1.5.  Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative     
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.         Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.     Managementul calitatii
A.2.1.  Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii     
A.2.2.  Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii      
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.     Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.  Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate     
A.3.2.  Utilizarea TIC in activitatea desfasurata       
A.3.3.  Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC          
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.     Negocierea vânzarii
A.4.1.  Identifica prompt nevoile de cumparare        
A.4.2.  Stabileste cele mai potrivite oferte    
A.4.3.  Obtine rezultate favorabile ȋn negocierea contractelor de cumparare           
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5.     Comunicarea interpersonala cu clientii
A.5.1.  Isi modeleaza limbajul verbal, pentru a fi cât mai apropiat de client
A.5.2.  Analizeaza informatiile primite si emite feedback corespunzator    
A.5.3.  Rezolva situatiile neprevazute eficient si in mod diplomatic
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6.     Gestioneaza procesul de contractare a comenzii
A.6.1.  Analizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste contractele pentru cumparare           
A.6.2.  Elibereaza facturi catre clienti           
A.6.3.  Comenzile sunt gestionate eficient    
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.            Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.7.     Asigura evidenta documentelor
A.7.1.  Redacteaza documente corect din punct de vedere legal si asigura accesul facil al celorlalti angajati interesati     
   

...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
agent contractari si achizitii fisa de evaluarefisa de evaluare 2017

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 22 Septembrie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de evaluare a performantelor individuale agent contractari si achizitii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Timp Lucrat In Zile De Sarbatori LegaleIntrebare: Timp lucrat in zile de sarbatori legale. Articolul 142 (1) Salariatilor care lucreaza in unitatile prevazute la art. 140, precum si la locurile de munca prevazute la art. 141 li se asigura compensarea cu timp liber corespunzator in urmatoarele 30 de zile. Intrebare: Iau ca exemplu luna mai. (Activitatea se incadreaza in exceptia de la art.141) Salariatii lucreaza pe 1Mai . Dar prin graficul de lucru , timpul efectiv lucrat se incadreaza in regimul normal al lunii mai, adica 176 de ore . In ac
 

Raspuns: Cu placere. Din punctul meu de vedere, v-ati indeplinit obligatia de a acorda o zi libera pentru sal... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]