Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

9. Anuntul de recrutare

      Dupa ce ati stabilit caracteristicile postului si profilul angajatului dorit, trebuie sa aveti in vedere modul in care puteti sa va faceti cunoscuti persoanelor potrivite.

      Scopul unui anunt de recrutare este de a produce un numar cat mai mare de candidati corespunzatori.
       Pentru a reusi redactarea unui anunt eficace este necesar sa gasiti raspunsul la urmatoarele intrebari:

1. Cine vreti sa raspunda ofertei dvs. de lucru? Aveti deja formata imaginea candidatului ideal?

2. Cum veti atrage potentialii candidati?

     Furnizati detalii atractive privind localizarea firmei, postul si salariul oferit, perspectivele de promovare si dezvoltare.

3. Cum pot sa afle candidatii de anuntul dvs.?

      Alegeti mijlocul prin care veti comunica anuntul de recrutare si redactati-l.

4. De ce ar dori ei sa lucreze pentru dvs.?

      Precizati detalii atractive despre firma dvs., politica din domeniul resurselor umane si obiectivele de viitor. Puneti-va intrebarile pe care va asteptati sa si le puna candidatii in legatura cu postul oferit in anunt. Cat de clar raspunde la aceste intrebari anuntul redactat?

       Redactarea unui anunt de recrutare de personal seamana intr-un fel cu redactarea unei reclame pentru un produs. Textul si imaginea proiectata trebuie sa “vanda” postul vacant; sa-l prezinte in cea mai buna lumina, oferind in acelasi timp o imagine corecta si credibila.
       Eficienta recrutarii sporeste in conditiile in care posturile vacante sunt prezentate cat mai realist candidatilor.

        Mesajul transmis influenteaza perceptia candidatilor in legatura cu interesul si sansele de a fi angajati. In formularea mesajului se disting doua practici curente: descrierea nerealista, infrumusetata, si descrierea realista a postului.

        In mod traditional, orice organizatie incearca sa “vanda” cat mai bine un post si de aceea ii confectioneaza o imagine “roz”, in speranta atragerii celor mai performanti candidati.

       Aceste incercari de infrumusetare a ofertei unui post pot produce ulterior insatisfactie celor astfel selectati, insatisfactie ce poate conduce, in mod nedorit, la cresterea fluctuatiei de personal.

        Descrierea realista a posturilor consta in prezentarea atat a aspectelor pozitive, cat si a celor mai putin placute ale postului. Aceasta abordare urmareste informarea corecta a candidatului si faciliteaza autoselectia.


         Autoselectia este procesul prin care candidatii decid asupra interesului si pregatirii pe care le au in raport cu un anumit post.

Prezentare nerealista a postului

Prezentare realista a postului

Recompensele postului sunt simple promisiuni Sunt prezentate recompensele reale ale postului
Postul devine atractiv In functie de nevoile si interesele fiecarui candidat, postul poate fi atractiv sau nu
Multi candidati accepta postul Unii accepta postul, altii il refuza
Ulterior ei se confrunta cu un adevarat "soc al realitatii" si se clarifica rapid asupra situatiei de fapt Integrarea in organizatie decurge normal
Insatisfactie pe post, intentia de a pleca, demisii Satisfactia angajatilor, vechime in organizatie

          Anunturile trebuie sa corespunda stilului general al publicatiei in care apar; sa iasa in evidenta, fara a fi stridente. Un anunt eficace atrage atat prin continut, cat si prin format.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 21 August 2005
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


9. Anuntul de recrutare Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Data La Care Pot Sa Ma Pensionez ?Intrebare: Data nasterii: 27.11.1960 Armata 9 luni Facultatea la zi 5 ani Angajat din 16.09.1985 Grupa II: 100% 3 ani,7 luni,14 zile 80% 10 luni 70% 1 an, 2 luni Grupa I: 100% 8 ani,10 luni 80% 2 luni
 

Raspuns: Stagiul complet de cotizare: 35 ani<br />Virsta de pensionare: 60 ani (Noiembrie 2020<br /&... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Atentie la Fisele de Post modificate de GDPR!
Modele de Fise de Post actualizate in 2018

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016