- Angajatii incearca sa lucreze in echipa, sa fie cooperanti in munca.
- Sunt buni membri de echipa.- Le place ca ceilalti sa le recunoasca meritele in munca.
- Apreciaza sinceritatea in relatiile interpersonale.
- Doresc sa stie dinainte despre schimbarile ce intervin in organizatie, altfel se simt neluati in seama.
-
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Nu gasesc in munca lor propriu-zisa suficiente motive de satisfactie personale, de aceea au tendinta de a plasa relatiile personale pe un plan prioritar. Dimpotriva, angajatii care sunt foarte incantati de ceea ce fac, sunt mai motivati de munca in echipa sau de colaborari strict profesionale ( impartasirea experientei de munca a fiecaruia) si cauta mai putin aprobarea colegilor si relatii personale.
- Sunt puternic demotivati de un comportament agresiv si manipulator al managerului.
- Incurajati munca in echipa.
- Aratati interes fata de angajat ca persoana.
- Laudati periodic personalul pentru eforturile depuse.
- Ajutati-va subordonatii sa gaseasca modalitati mai eficiente de rezolvare a sarcinilor.
- Creati o cultura organizationala puternica (angajatii sa simta ca fac parte dintr-o organizatie cu valori si norme bine stabilite).
- Anuntati schimbarile ce urmeaza sa fie introduse in organizatie si solicitati opinia si sprijinul personalului.
- Stabiliti criterii obiective pentru evaluarea performantei in munca si pentru salarizarea personalului.
- Organizati activitati recreative (sportive, culturale) pentru angajatii organizatiei.