- Angajatii incearca sa lucreze in echipa, sa fie cooperanti in munca.
- Sunt buni membri de echipa.- Le place ca ceilalti sa le recunoasca meritele in munca.
- Apreciaza sinceritatea in relatiile interpersonale.
- Doresc sa stie dinainte despre schimbarile ce intervin in organizatie, altfel se simt neluati in seama.
-
250 Modele Fise de Post
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
40 Modele de Regulament Intern
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Nu gasesc in munca lor propriu-zisa suficiente motive de satisfactie personale, de aceea au tendinta de a plasa relatiile personale pe un plan prioritar. Dimpotriva, angajatii care sunt foarte incantati de ceea ce fac, sunt mai motivati de munca in echipa sau de colaborari strict profesionale ( impartasirea experientei de munca a fiecaruia) si cauta mai putin aprobarea colegilor si relatii personale.
- Sunt puternic demotivati de un comportament agresiv si manipulator al managerului.
- Incurajati munca in echipa.
- Aratati interes fata de angajat ca persoana.
- Laudati periodic personalul pentru eforturile depuse.
- Ajutati-va subordonatii sa gaseasca modalitati mai eficiente de rezolvare a sarcinilor.
- Creati o cultura organizationala puternica (angajatii sa simta ca fac parte dintr-o organizatie cu valori si norme bine stabilite).
- Anuntati schimbarile ce urmeaza sa fie introduse in organizatie si solicitati opinia si sprijinul personalului.
- Stabiliti criterii obiective pentru evaluarea performantei in munca si pentru salarizarea personalului.
- Organizati activitati recreative (sportive, culturale) pentru angajatii organizatiei.