- Angajatii sunt precisi, ordonati si sistematici in abordarea problemelor.
- Evita conflictele cu ceilalti.
- Sunt interesati atunci cand se discuta despre recompensarea lor, despre programele de asistenta si beneficiile oferite in caz de accident sau boala profesionala.
- Angajatii nu au incredere in viitorul organizatiei, nu cunosc obiectivele generale ale firmei si nici rolul lor in indeplinirea acestor obiective.
-
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Portal Codul Muncii
Aceste nevoi se regasesc mai ales la nou-venitii in organizatie (locul lor de munca nu este inca sigur) si la veteranii firmei (preocupati de beneficiile pe care urmeaza sa le primeasca dupa anii de vechime in organizatie).
- Oferiti un contract de angajare ferm.
- Prezentati-le Manualul personalului firmei, in care sunt detaliate politicile si procedurile din organizatie.
- Stabiliti politici ale firmei care sa protejeze angajatii de concedieri abuzive.
- Asigurati-va ca fisele posturilor sunt detaliate si clare.
- Rasplatiti periodic munca bine facuta. Acest fapt va spori increderea angajatilor dvs.
- Creati conditii de munca in care sa se reduca riscul unor accidente.
- Acordati beneficii celor ce sufera de pe urma lucrului in conditii nesanatoase.
- Includeti in pachetele de beneficii oferite si asigurari de sanatate, despagubiri si ajutoare in caz de accidente, facilitati pentru concediile de boala.
- Anuntati politica organizatiei de a nu se dispensa de angajatii ei cei mai vechi ( in situatia cand se impun concedieri) decat in ultima instanta.