- Angajatii sunt precisi, ordonati si sistematici in abordarea problemelor.
- Evita conflictele cu ceilalti.
- Sunt interesati atunci cand se discuta despre recompensarea lor, despre programele de asistenta si beneficiile oferite in caz de accident sau boala profesionala.
- Angajatii nu au incredere in viitorul organizatiei, nu cunosc obiectivele generale ale firmei si nici rolul lor in indeplinirea acestor obiective.
-
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Aceste nevoi se regasesc mai ales la nou-venitii in organizatie (locul lor de munca nu este inca sigur) si la veteranii firmei (preocupati de beneficiile pe care urmeaza sa le primeasca dupa anii de vechime in organizatie).
- Oferiti un contract de angajare ferm.
- Prezentati-le Manualul personalului firmei, in care sunt detaliate politicile si procedurile din organizatie.
- Stabiliti politici ale firmei care sa protejeze angajatii de concedieri abuzive.
- Asigurati-va ca fisele posturilor sunt detaliate si clare.
- Rasplatiti periodic munca bine facuta. Acest fapt va spori increderea angajatilor dvs.
- Creati conditii de munca in care sa se reduca riscul unor accidente.
- Acordati beneficii celor ce sufera de pe urma lucrului in conditii nesanatoase.
- Includeti in pachetele de beneficii oferite si asigurari de sanatate, despagubiri si ajutoare in caz de accidente, facilitati pentru concediile de boala.
- Anuntati politica organizatiei de a nu se dispensa de angajatii ei cei mai vechi ( in situatia cand se impun concedieri) decat in ultima instanta.