Cazierul fiscal se organizeaza de Ministerul Finantelor Publice la nivel central si la nivelul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti
si al Directiei generale de administrare a marilor contribuabili.
Incepand cu data de 1 ianuarie 2009, unitatile teritoriale competente sunt directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, Directia generala
de administrare a marilor contribuabili, administratiile finantelor publice ale municipiilor, precum si cele ale sectoarelor municipiului Bucuresti.
(Legea nr. 72 din 8 aprilie 2008 pentru modificarea alin. (11) al art. 3 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 283 din 11 aprilie 2008)
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Reducerea saptamanii de lucru. Incetarea masuriiIntrebare: Daca in perioada de 30 de zile lucratoare de reducere a activitatii conform art. 52 alin. (3) din Codul muncii, activitatea angajatorului revine la normal dupa prima saptamana de reducere, in ce conditii este posibila reluarea programului de lucru normal de 5 zile/saptamana?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Utilizarea semnaturii electronice pentru CIM si alte documente de resurse umaneIntrebare: Subiect: Utilizarea semnaturii electronice in domeniul relatiilor de munca/ securitatii si sanatatii in munca Avand in vedere prevederile Legii 53/2003 Codul muncii in vigoare si ale Ordonantei de Urgenta nr. 36/2021, dorim sa solicitam punctul dumneavoastra de vedere cu privire la utilizarea semnaturii electronice avansate sau semnaturii electronice calificate in contextul relatiilor de munca/ securitatii si sanatatii in munca, si anume, pentru intocmirea tuturor inscrisurilor/documentelor din...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<