Delegarea de competenta de efectuare a inspectiei fiscale

19 Decembrie 2007
19 Decembrie 2007
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Structura de inspectie fiscala care detine competenta de efectuare a inspectiei fiscale poate sa o delege altui organ de inspectie fiscala doar la solicitarea motivata a acestuia si cu avizul directiei care coordoneaza metodologic activitatea de inspectie fiscala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Delegarea de competenta se comunica in scris organului de inspectie fiscala care a solicitat-o, sub semnatura conducatorului structurii de inspectie fiscala competent.

Organul fiscal care a primit delegarea de competenta va emite ordinul de serviciu si va finaliza inspectia fiscala, iar actele intocmite vor fi transmise structurii care administreaza contribuabilul respectiv pentru continuarea, daca este cazul, a procedurii fiscale.

Valorificarea rezultatelor inspectiei fiscale va fi facuta de organul de inspectie care a efectuat inspectia fiscala, tot acesta avand obligatia sa intocmeasca referatele cuprinzand propunerile pentru solutionarea contestatiilor, daca este cazul.

Structura de inspectie fiscala care detine competenta de efectuare a inspectiei fiscale poate sa refuze acordarea delegarii de competenta daca motivele invocate de cel care o solicita nu sunt intemeiate sau daca are capacitatea de a efectua inspectia fiscala respectiva in termenul propus de organul care solicita delegarea de competenta.

(Ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2311 din 4 decembrie 2007 privind conditiile de delegare a competentei de efectuare a inspectiei fiscale altui organ de inspectie fiscala, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 842 din 8 decembrie 2007)

NOUTATI din Legislatia muncii

Ce obligatii noi a adus pentru dvs. Legea nr. 367/2022?


Pe 25 decembrie 2022 a intrat in vigoare Legea nr. 367/2022, care a abrogat celebra Lege nr. 62/2011 a dialogului social si a adus obligatii noi pentru dvs., cu aplicabilitate imediata. Aceste obligatii, care au schimbat multe lucruri din vechea legislatie, vizeaza aspecte importante ale relatiei cu angajatii, cum ar fi:
  •     incheierea contractele colective de munca si clauzele minime ale acestora
  •     alegerea reprezentantilor salariatilor
  •     conditiile de infiintare a sindicatelor (...mai multe aici >>)

Explicatii pe larg gasiti in lucrarea Ghid practic. Contractul colectiv de munca. Legislatie explicata + modele de formulare!
...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarca GRATUIT
“Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati 2024: Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul Intern plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]