Regimul de telemunca a luat multe companii pe nepregatite. Problemele de organizare si management au fost majore. Necunoasterea unor instrumente online de comunicare precum ZOOM, GSuite, LinkedIn sau Google Hangouts a blocat numeroase activitati si a impiedicat indeplinirea unor sarcini URGENTE.
O situatie de criza ne-a demonstrat ca trebuie sa tinem pasul cu digitalizarea. Sa ne folosim de mediul online ca sa ferim compania de faliment si de concedieri pe care nu ni le dorim. Sunteti pregatiti in caz de o viitoare criza? Mai mult, vreti sa aveti succes si sa eficientizati procesele de lucru indiferent de contextul economic si social?
Foarte multe firme s-au salvat de la faliment folosind cu brio aceste instrumente!
Mai intai, aveti nevoie de raspunsuri la intrebarile de mai jos:
Cum comunicati eficient cu angajatii care lucreaza de acasa sau in regim de telemunca?
Cum poate compania sa aiba mai mult succes si cum puteti eficientiza procesele de munca pentru a creste cifra de afaceri?
Cum cresteti productivitatea muncii prin instrumentele online de comunicare si colaborare?
Ce puteti face ca manager pentru a obtine cele mai bune rezultate?
Cum arata un management digitalizat?
Veti afla:
Ce functii au si cum se utilizeaza fiecare platforma in parte

Cum sa creati cont si profil pe fiecare dintre aceste platforme
Cum sa optimizati pagina companiei pe fiecare platforma
Cum sa fiti un manager eficient cand angajatii lucreaza in regim de telemunca
Ce platforme online sunt cele mai potrivite
Cum sa folositi platformele pentru firme sau ca manager
Ce avantaje va ofera si cum sa obtineti rapid si usor aceste beneficii
Ce mijloace de comunicare va ajuta sa aveti mai mult succes
Viitorul suna bine pentru cei care indraznesc!
Lucrarea ofera un cuprins detaliat, bogat si intocmit in mod profesionist pentru a parcurge atat aspectele tehnice (crearea unor conturi sau pagini pentru companie, utilizarea concreta a acestor instrumente), cat si informatii actuale privind comunicarea interna si externa, strategia de branding, procesele de lucru eficientizate cu ajutorul acestor platforme, sfaturi utile si bonusuri pentru a profita la maximum de avantajele majore ale unor instrumente esentiale in prezent.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Aplicarea facilitatilor in sectorul constructiiIntrebare: O societate desfasoara activitate conform codului CAEN 4120 a Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. In anul 2019 societatea inregistreaza o cifra de afaceri de 5.083.954 lei, din care cifra de afaceri aferenta constructiilor este de 3.859.577 lei. In acest caz, in anul 2019 cifra de afaceri din constructii este inferioara pragului de 80% din cifra de afaceri (4.067.163 lei). In anul 2020, intrucat in anul precedent societatea nu a indeplinit conditiile, activitatea...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Obligatii privind stabilirea drepturilor salarialeIntrebare: O societate cu obiect de activitate Restaurante 5611, desfasoara activitatea in zile lucratoare si in weekend si salariatii primesc spor de weekend proportional cu perioada lucrata conform CIM. La intocmirea pontajului de catre administratorul restaurantului, exista situatia in care un salariat a efectuat doar 18 zile din numarul de zile lucratoare din luna respectiva, exemplu 21 zile lucratoare in acea luna. Administratorul restaurantului doreste sa plateasca salariu de baza intreg (salariu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<