Fisa de evaluare pentru receptionist

Mara Dobrin
Mara Dobrin
28 Iunie 2017
28 Iunie 2017
Mara Dobrin
Mara Dobrin
fisa de evaluare receptionist
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Iata fisa de evaluare a performantelor individuale, pentru un receptionist:

Evaluare dupa perioada de proba   
Evaluare semestriala
Evaluare anuala  
Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Receptionist (cod COR 422601)
Nr. de Marca:
Nr.
crt.
Obiective individuale
Criterii de performanta

PERFORMANŢE

Se noteaza de la 1 la 5

5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative

A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative

A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu

A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu

Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.
Managementul calitatii
A.2.1.
Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii

A.2.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii activitatii intreprinse

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.  
Asigurarea efectuarii platilor
A.3.1.
Verifica autenticitatea și valabilitatea documentelor de plata

A.3.2.
Se asigura de executarea corecta a documentelor de plata

A.3.3.
Verifica efectuarea corecta a operatiilor cu mijloace de plata

Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.
Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea și plecarea clientilor
A.4.1.
Verifica programarile pentru sosirea clientilor


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>



NOUTATI din Legislatia muncii

De ce salariatii indisciplinati scapa adesea nepedepsiti?


Eliminati riscul ca deciziile dvs. sa fie anulate!
Angajatorii pierd deoarece nu respecta la virgula prevederile legale privind sanctionarea abaterilor disciplinare.

Aflati ACUM care sunt greselile comise de angajatori!
GHID PRACTIC - Cercetarea si raspunderea disciplinara a salariatilor

Vezi AICI Modele de documente EDITABILE >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]