Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

 

Fisa de evaluare pentru receptionist

fisa de evaluare receptionist
Iata fisa de evaluare a performantelor individuale, pentru un receptionist:


Evaluare dupa perioada de proba   
Evaluare semestriala
Evaluare anuala  
Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Receptionist (cod COR 422601)
Nr. de Marca:
Nr.
crt.
Obiective individuale
Criterii de performanta

PERFORMANŢE

Se noteaza de la 1 la 5

5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative

A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative

A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu

A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu

Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.
Managementul calitatii
A.2.1.
Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii

A.2.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii activitatii intreprinse

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.  
Asigurarea efectuarii platilor
A.3.1.
Verifica autenticitatea și valabilitatea documentelor de plata

A.3.2.
Se asigura de executarea corecta a documentelor de plata

A.3.3.
Verifica efectuarea corecta a operatiilor cu mijloace de plata

Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.
Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea și plecarea clientilor
A.4.1.
Verifica programarile pentru sosirea clientilor


...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>




Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa de evaluare receptionist

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 28 Iunie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de evaluare pentru receptionist Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensia De Invaliditate = Perioadă Asimilată ?Intrebare: Prin decizia din martie 2012 am ieşit la pensie pentru limită de vrstă(eliminnd pensia de invaliditate) n temeiul unui stagiu de cotizare realizat efectiv de - n condiţii normale de muncă : 7 ani 6 luni 5 zile - stagiu aferent grupei II de muncă : 4 ani 7 luni 17 zile Total : 12 ani 1 lună 22 zile realiznd un tot
 

Raspuns: Cu placere!... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]