Evaluare dupa perioada de proba
Evaluare semestriala
Evaluare anuala
Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Receptionist (cod COR 422601)
Nr. de Marca:
Nr.
250 Modele Fise de Post
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
40 Modele de Regulament Intern
crt.
Obiective individuale
Criterii de performanta
PERFORMANŢE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.
Managementul calitatii
A.2.1.
Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii activitatii intreprinse
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.
Asigurarea efectuarii platilor
A.3.1.
Verifica autenticitatea și valabilitatea documentelor de plata
A.3.2.
Se asigura de executarea corecta a documentelor de plata
A.3.3.
Verifica efectuarea corecta a operatiilor cu mijloace de plata
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.
Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea și plecarea clientilor
A.4.1.
Verifica programarile pentru sosirea clientilor
...citeste mai multe pe PortalCodulMuncii >>>