Se infiinteaza Comisia pentru securitatea sociala a Lucratorilor Migranti, organism interministerial, format din 9 mebrii carea are are urmatoarele atributii:
Comisia are urmatoarele atributii:
- analizarea si dezbaterea masurilor care trebuie luate pentru implementarea Regulamentului Consiliului nr. 1.408/71/CEE si a Regulamentului Regulamentul Consiliului nr. 574/72/CEE, precum si asupra acordurilor bilaterale in domeniul securitatii sociale;
- discutarea deciziilor Comisiei Administrative pentru securitatea sociala a Lucratorilor Migranti;
- promovarea si dezvoltarea cooperarii intre institutiile implicate in aplicarea celor doua regulamente;
- analizarea si aprobarea documentelor elaborate si propunerilor formulate de organismele de legatura, precum si in cadrul grupurilor de lucru la nivel de experti;
- discutarea si promovarea masurilor pentru pregatirea personalului din institutiile implicate in aplicarea Regulamentului si a Regulamentului de aplicare;
- discutarea si promovarea propunerilor de imbunatatire a modalitatilor de informare a lucratorilor migranti in privinta drepturilor de securitate sociala;
- discutarea propunerilor privind participarea reprezentantilor Romaniei in Comisia Administrativa pentru securitatea sociala a Lucratorilor Migranti, precum si la comitetele si grupurile de lucru constituite in subordinea acesteia;
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
- aprobarea raportului anual privind aplicarea Regulamentului si a Regulamentului de aplicare, elaborat pe baza rapoartelor prezentate de organismele de legatura.
(Ordin al ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 123 din 21 februarie 2008 privind constituirea si functionarea Comisiei pentru securitatea sociala a Lucratorilor Migranti, public in Monitorul oficial nr. 216 din 20 Martie 2008)