Stimate angajator, a fost publicata in Monitorul Oficial HG 295/2025 privind REGES ONLINE, care inlocuieste HG 905/2017. Noul registru va inlocui aplicatia Revisal pana la 30 septembrie 2025, iar angajatorii trebuie sa efectueze tranzitia in acest interval.
REGES ONLINE este un portal web securizat si centralizat care permite gestionarea online a tuturor datelor referitoare la raporturile de munca.
Aceste date sunt acum disponibile in timp real si pot fi accesate de Inspectia Muncii, angajatori, salariati si alte autoritati competente.
Nu mai trebuie sa va instalati aplicatii locale, toate operatiunile sunt realizate acum prin REGES online, ceea ce, implicit, va obliga sa va transferati toate contractele salariatilor pe noul portal.
Ce probleme practice ridica trecerea pe REGES online?
Rezervati-va chiar acum locul dvs. la Seminarul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori care va avea loc in perioada 23 - 25 mai 2025, la Poiana Brasov. In cadrul acestui seminar, lectorul Andreea Tudorie, reputat specialist in relatii de munca, va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online, cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
INSCRIE-TE la SEMINAR, locuri LIMITATE, DETALII AICI >>>

Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii

250 Modele Fise de Post

Legis Plus Legislatia Muncii
Va garantam ca va fi un weekend de exceptie, in care bagajul dvs. de cunostinte de specialitate va fi imbogatit considerabil, oferindu-va astfel exact ceea ce va doriti cel mai mult: siguranta ca toate deciziile profesionale pe care le veti lua vor fi impecabile!
Subiectele care vor fi abordate la Seminar:
- Baza legala a noului REGES online
- Structura de date
- Migrare date, inrolare, delegare competenta, transmitere
- Avantajele pentru angajator si salariati
- Accesul salariatului la extras cu posibilitatea de vizualizare, descarcare si tiparire
- Accesul la aplicatia mobila angajator salariat
- Sistemul de alerte si notificari
- Rapoarte dinamice pentru angajator
- Solutii de rezolvarea punctuala a problemelor identificate
- Diferente dintre Revisal si noul sistem informatic
In cadrul acestui Seminar, consultantul Andreea Tudorie va analiza noutatile aduse de REGES online legate de:
- accesul online pentru angajati si fosti angajati la propriul istoric profesional. Acestia pot descarca oricand un extras din registru, fapt care simplifica procesele de dovedire a vechimii in munca si de obtinere a documentelor necesare (de exemplu, pentru pensie sau alte beneficii);
- obligatia angajatorilor de a transmite in REGES online informatii despre locul de munca, fie fix, fie mobil, dar si despre durata timpului de munca si repartizarea acestuia, certificatele medicale, detalii AICI >>>
- obligatia angajatorilor de a pastra un dosar personal (fizic sau electronic) pentru fiecare salariat, cu toate documentele aferente si obligatia de a elibera la incetarea contractului a unei adeverinte care sa ateste vechimea, salariul si alte elemente relevante, precum si a unui extras din REGES online.
- desemnarea persoanelor care pot completa si transmite in Reges.
Noua platforma va include si elemente suplimentare precum:
Gradul, tipul de handicap si durata acestuia in cazul persoanelor cu dizabilitati, detalii esentiale pentru protectia drepturilor persoanelor cu dizabilitati si pentru identificarea prompta a incalcarilor legale de catre angajatori.
Locul de munca fix sau mobil, o alta informatie aditionala care in prezent nu se inregistreaza in registru.
Durata timpului de munca si repartizarea acestuia, care in actualul sistem informatic obliga angajatorii sa faca aceasta precizare doar pentru salariatii cu timp partial, fiind omise detaliile privitoare la salariatii cu norma intreaga.
Angajatorii care apeleaza la prestatori externi pentru completarea si transmiterea Registrului nu vor mai notifica Inspectoratul Teritorial de Munca. In schimb, acestia vor inscrie direct in REGES-ONLINE informatiile de identificare ale furnizorului de servicii, care includ, CUI/CIF, denumirea si sediul social al acestuia, numele reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice.
De asemenea, aplicatia va permite introducerea datelor referitoare la contractul de prestari servicii precum: data incheierii, durata contractului, data de inceput sau de sfarsit a acestuia. Observam ca termenul de maxim trei zile lucratoare se pastreaza, fiind specificat clar ca acesta se aplica atat la incheierea, cat si la incetarea contractului.
INSCRIE-TE la SEMINAR, locuri LIMITATE, Seminar Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, 23 - 25 mai 2025, la Poiana Brasov, DETALII AICI >>>
Noul REGES ONLINE obligatia de a notifica suspendarea CIM pe perioada concediilor medicale
O modificare semnificativa care va creste volumul de munca pentru angajatori, este obligatia de a notifica suspendarea contractelor individuale de munca pe perioada concediilor medicale, termenul fiind de cel mult trei zile lucratoare de la data inregistrarii la angajator a certificatului. Termenul va fi calculat pornind de la momentul in care angajatorii inregistreaza primirea documentelor ce atesta suspendarea contractelor, respectiv a certificatelor medicale. Implementarea acestei propuneri ofera angajatorilor ocazia de a revizui reglementarile din politicile interne sau Regulamentul intern referitoare la gestionarea certificatelor medicale.
De asemenea, este un moment potrivit pentru a reaminti salariatilor despre prevederile din Normele de aplicare ale OUG 158/2005, care stipuleaza ca certificatele medicale trebuie prezentate pana cel tarziu la data de 5 a lunii urmatoare perioadei in care a fost acordat concediul.
Obligatii pentru angajatorii la care s-a dispus detasarea referitoare la actualizarea datelor in situatia in care pe durata detasarii apar modificari.
INSCRIE-TE la SEMINAR, locuri LIMITATE, Seminar Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, 23-25 mai in Poiana Brasov, DETALII AICI >>>