Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Managementul resurselor umane: Cata grija aveti de angajatii dvs.?

resurse umanemanagementul resurselor umane
Intrebare: Cine este mai important - clientul sau angajatul?
Raspuns: Ambii sunt la fel de importanti.

Intotdeauna ne straduim sa ne multumim clientii, pentru ca acestia sa faca in continuare afaceri cu noi, dar la fel de multumiti trebuie sa fie si angajatii, ca sa poata face treaba de calitate.

Daca sunt prost tratati, cum ne-am putea astepta ca ei, la randul lor, sa-i trateze bine pe clienti?

Pentru intrebarile dvs. legate de managementul resurselor umane, acum aveti raspunsurile! Pentru mai multe informatii despre
managementul resurselor umane , click aici!

Unii patroni gasesc ca a-si plati bine oamenii este suficient. Nu este adevarat. Nu marimea salariului este principalul criteriu de apreciere a unui loc de munca.

Cand sunt intrebati pentru ce motive anume le place slujba lor, oamenii raspund: "este o munca interesanta", "imi place atmosfera de la birou", "sunt tratata ca o persoana competenta si am responsabilitati importante" sau "simt ca celorlalti la pasa de mine".
Monografii contabile

Grija pentru angajati incepe cu oferirea unor conditii bune de munca: un spatiu curat, aerisit si bine intretinut creeaza o atmosfera placuta, absolut necesara, deoarece oamenii isi petrec jumatate din zi aici.

Clientii, in marea majoritate a cazurilor, nu ajung sa vada spatiile de productie unde se desfasoara de fapt activitatea, dar asta nu inseamna ca aceste spatii pot fi lasate cumva pe planul doi.

Imaginea firmei este formata, de fapt, din doua imagini - una externa (in ochii clientilor) si alta interna (in ochii angajatilor), si ambele sunt la fel de importante.Nu poti cere nimanui sa accepte sa-si petreaca timpul intr-un loc murdar sau plin de praf.

In plus, daca spatiul este modern, dotat cu cele mai performante instalatii si echipamente, aceasta contribuie intr-o buna masura la atragerea celor mai buni oameni de pe piata fortei de munca. Deasemenea, conteaza mult si relatiile care se stabilesc in cadrul firmei.

Oamenii trebuie sa se simta ca intr-o familie si sa stie ca pot gasi sprijin la colegii lor, nu numai pe plan profesional, ci si personal. Din acest motiv, orice manager adevarat trebuie sa aiba o lista de relatii (doctori, avocati, notari etc.) care le-ar putea fi utile angajatilor in anumite momente si pe care el (mangerul) sa nu ezite sa le foloseasca in scopul de a-si ajuta oamenii.

Vestile despre atmosfera dintr-o firma circula repede si, daca aceasta atmosfera este una sanatoasa din toate punctele de vedere, oamenii isi vor dori sa lucreze acolo. Si asta inseamna ca pot fi atrase, practic fara nici un efort (doar pe baza renumelui firmei), o serie de persoane valoroase, a caror identificare prin alte cai s-ar fi dovedit extrem de laborioasa. (Nu ne putem astepta ca dupa simpla publicare a unei oferte de loc de munca cei mai buni oameni sa dea navala pentru a fi angajati.)

Si nu uitati niciodata ca valoarea unei firme este data de valoarea angajatilor ei.


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
resurse umanemanagementul resurselor umane

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 13 Noiembrie 2008
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Managementul resurselor umane: Cata grija aveti de angajatii dvs.? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Este Actul Aditional Valid Fara Semnatura?Intrebare: Buna ziua, Contractul meu de munca (norma de 6 ore) a expirat in luna iulie. De atunci pana in prezent, am continuat sa lucrez desi nu am primit sau semnat un act aditional care sa mentioneze prelungirea contractului, modificarea normei la 8 ore si cresterea salariului. Angajatorul a trimis la insistentele mele abia saptamana aceasta acel act aditional, ca dovada ca acesta exista (desi nu este semnat de niciuna dintre parti). In acest sens, va rog sa ma ajutati cu raspunsuri la urmatoarele
 

Raspuns: Buna ziua.<br />Da, exista posibilitatea ca angajatorul sa fi platit contributiile la stat, ch... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!

Cazuri practice si mod de calcul
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"
SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Afla totul despre modificarile din SALARIZARE in 2019!
Cazuri practice si mod de calcul

Descarcati gratuit Raportul Special

"SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]