Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Procedura de reinnoiere a avizelor de munca in conditii deosebite

Reinnoirea avizului de incadrare a locurilor de munca in conditii deosebite se acorda de catre inspectoratul teritorial de munca.

Angajatorii au obligatia de a raporta trimestrial inspectoratelor teritoriale de munca in a caror raza isi desfasoara activitatea respectiva stadiul realizarii masurilor de prevenire si protectie, care sa asigure imbunatatirea nivelului securitatii si al protectiei sanatatii lucratorilor, cuprinzand masuri si actiuni esalonate, astfel incat, pana cel tarziu la data de 31 decembrie 2008, locurile de munca sa se incadreze in conditii normale.

Constituie contraventie nerealizarea de catre angajator a masurilor din planul de prevenire si protectie si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:

a) cu amenda de la 3.000 lei la 6.000 lei, pentru angajatorul cu un numar de pana la 49 de salariati;
b) cu amenda de la 6.000 lei la 10.000 lei, pentru angajatorul cu un numar de cel putin 50 de salariati.

(Hotararea Guvernului nr. 246 din 7 martie 2007 privind metodologia de reinnoire a avizelor de incadrare a locurilor de munca in conditii deosebite, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 169 din 9 martie 2007)


Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii

Ghid Complet pentru Departamentul HR
Ghid Complet pentru Departamentul HR

Vezi detalii

37 de modele de Regulament Intern
37 de modele de Regulament Intern

Vezi detalii





Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 16 Martie 2007
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Procedura de reinnoiere a avizelor de munca in conditii deosebite Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Care Este Cadrul Legal De Reangajare Ca Pensionar? Dupa Terminarae PerioadeiIntrebare: Cum ma pot reangaja in acelasi loc de munca dupa terminarea perioadei contractuale - CIM incheiat dupa pensionare, pe perioada determinta de 3 ani. Sunt pensionata la limita de varsta si stagiu complet de cotizare -35 ani. Din 1987 lucrez in acelasi loc de munca; intre 1987-2000 pe postul de muzeograf; intre 2000-2015, functia de sef de sectie; din 2015-2018, sef de sectie, post ocupat prin concurs dupa pensionare) cu CIM pe 3 ani. Multumesc, Elena Ilie
 

Raspuns: multumesc mult! m-ar fi ajutat daca imi indicati si prevederile legale!<br />... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii