Daca desfiintez un post trebuie sa anunt la ANOFM?

desfiintare postsomajANOFM
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Se anunta la ANOFM doar situatiile in care postul devine vacant, nu si situatiile in care se desfiinteaza postul.

ART. 10 - Legea somajului 76/2002 actualizata:
(1) Angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, denumite in continuare agentii pentru ocuparea fortei de munca, in caror raza isi au sediul, respectiv domiciliul, toate locurile de munca vacante, in termen de 5 zile lucratoare de la vacantarea acestora.
(2) Furnizorii de servicii de ocupare acreditati au obligatia de a comunica lunar agentiilor pentru ocuparea fortei de munca in a caror raza isi au sediul date privind numarul somerilor mediati si incadrati in munca.

ART. 3
(1) Prin locuri de munca vacante, potrivit art. 10 alin. (1) din lege, se înţelege locurile de munca devenite disponibile ca urmare a încetarii raporturilor de munca sau de serviciu, precum şi locurile de munca nou-create.
(2) Comunicarea de catre angajatori a locurilor de munca vacante se va face pe suport de hartie sau în format electronic, pe suport magnetic ori e-mail, conform formularului prevazut în anexa nr. 1.

ART. 4 - HG 174/2002 privind normele de aplicare a legii 76/2002
(1) Furnizorii de servicii prevazuţi la art. 10 alin. (2) din lege vor comunica agenţiei pentru ocuparea forţei de munca judeţene sau, dupa caz, a municipiului Bucureşti, pana la data de 5 a fiecarei luni pentru luna expirata, date privind şomerii mediaţi şi încadraţi în munca.
(2) Comunicarea prevazuta la alin. (1) se va face pe suport de hartie sau în format electronic, pe suport magnetic ori e-mail, conform formularului prevazut în anexa nr. 2.

Daca angajati pe cineva trebuie sa mergeti la ANOFM. Numai daca acea persoana este angajata din randul somerilor este necesara repartitia de la Agentie, obtinuta se salariat. Dar dvs nu aveti de ce sa mergeti la ANOFM cand faceti o angajare.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
desfiintare postsomajANOFM

Data aparitiei: 22 Februarie 2013
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Daca desfiintez un post trebuie sa anunt la ANOFM? Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


ARTICOLE SIMILARE

DESFIINTARE POST CCCSituatie dificila: Angajatorul doreste concedierea angajatei dupa revenirea din concediu medicalAngajatorul aplica sau nu criterii de departajare pentru a justifica alegerea salariatului in cazul concedieriiDESFIINTARE POST salariat revenit din concediu de acomodare. Este posibil?Desfiintarea unui post. Cum trebuie sa procedeze angajatorii

ULTIMELE ARTICOLE

Desfiintarea postului in cazul salariatei revenite din concediu crestere copil - este posibila?Desfiintarea unui post. Ce documente sunt necesare si cand se va inregistra in Revisal?Desfiintarea postului unei salariate revenite din CCC. In ce conditii este posibil?Incetare CIM prin desfiintarea postului. Ce prevede legea?Desfiintarea unui post, in 2022
Mai multe articole despre desfiintare post
Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]