Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
KIT-ul de documente instant obligatorii din  Legislatia Muncii si Salarizare

 

Revisal. Procedura de obtinere a parolei

Legea 677/2001ReviSalprocedura obtinere parolagreseliregistru


O societate descopera in ReviSal foarte multe greseli dupa concedierea angajatului in functia de inspector resurse umane Vom stabili daca societatea poate cere de la ITM schimbarea parolei si baza de date existenta, urmand ca noul inspector resurse umane sa aduca la zi acest registru (sa opereze toate actele din august 2011-2012).

Solutia consultantului:

 Procedura si actele pe care angajatorii sunt obligati sa le prezinte la inspectoratul teritorial de munca pentru obtinerea parolei, precum si procedura privind transmiterea registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic a fost reglementata prin Ordinul 1918 din 25 iulie 2011, publicat in M.Of. nr. 587 din 19 august 2011.

Astfel, completarea registrului se face de catre una sau mai multe persoane nominalizate prin decizie scrisa de catre angajator. Angajatorii pot contracta serviciul de completare si transmitere a registrului prin incheierea, cu respectarea dispozitiilor art. 20 alin. (5) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, de contracte de prestari de servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca, care isi desfasoara activitatea in conditiile prevederilor legale in vigoare.

In vederea inregistrarii prestatorilor de servicii la inspectoratele teritoriale de munca, angajatorii au obligatia de a informa in scris inspectoratele teritoriale de munca despre incheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de munca se va efectua in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului de prestari de servicii.

Informarea va consta intr-o adresa intocmita de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii; certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comertului; dovada inregistrarii prestatorului ca operator de date cu caracter personal, conform prevederilor Legii nr. 677/2001 , cu modificarile si completarile ulterioare, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului.

In cazul incetarii sau rezilierii contractului de prestari de servicii, angajatorul va comunica inspectoratului teritorial de munca acest fapt cel mai tarziu la data incetarii sau rezilierii, in vederea eliberarii unei noi parole angajatorului.

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

Totul despre Pontaj si Programul de lucru
Totul despre Pontaj si Programul de lucru

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2017
Codul Muncii 2017

Vezi detalii aici




Angajatorul are obligatia sa solicite obtinerea numelui de utilizator si a parolei, indiferent daca angajatorul presteaza serviciul de completare si transmitere a registrului sau are incheiat un contract de prestari de servicii, si activarea accesului la portalul Inspectiei Muncii http://itmonline.inspectiamuncii.ro

Obtinerea numelui de utilizator si a parolei se face la sediul inspectoratului teritorial de munca in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza prezentarii urmatoarelor documente:
a) solicitare scrisa pentru eliberarea numelui de utilizator si a parolei;
b) imputernicire semnata si stampilata de angajator, in cazul in care persoana care solicita obtinerea numelui de utilizator si a parolei este alta decat reprezentantul legal al angajatorului;
c) copie de pe certificatul de inmatriculare;
d) copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.

Prin urmare, angajatorul nu are obligatia anuntarii ITM-ului decat in situatia in care are incheiat un contract de prestari servicii cu o alta societate pentru inscrierea in Revisal iar la incetarea sau relizilierea contractului de prestari de servicii, angajatorul va comunica inspectoratului teritorial de munca acest fapt cel mai tarziu la data incetarii sau rezilierii, in vederea eliberarii unei noi parole angajatorului. Daca registrul general de evidenta a salariatilor este completat de un angajat al societatii, iar societatea a solicitat si obtinut parola, poate folosi aceeasi parola sau daca angajatorul doreste sa modifice parola va solicita eliberarea unei alte parole inspectoratului teritorial de munca.

Cu privire la baza de date, ITM-ul nu detine alta baza, daca respectivele modificari nu au fost introduse in Revisal ele nu apar nici in baza de la ITM. Numai daca s-a pierdut, din motive tehnice, o parte din baza, atunci sunteti indreptatiti sa solicitati sprijunul ITM-ului, sprijin acordat contra - cost.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 14 Noiembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Revisal. Procedura de obtinere a parolei Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Conditiile De Pensionare Anticipata?Intrebare: Sunt nascuta in data de 17.06.1960 si in martie 2017 imi pot depune dosarul pentru pensionare anticipata.Daca imi depun dosarul si in urma deciziei nu am 39 ani si 9 luni stagiu de cotizare,pot lucra in continuare pana indeplinesc conditiile de pensionare anticipata? Multumesc.
 

Raspuns: La pensie anticipata, contractul individual de munca inceteaza doar la comunicarea deciziei de pensi... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

REVISAL-ul a fost modificat (din nou) in 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Noutatile anului 2017 in REVISAL
 
Toate schimbarile aparute in REVISAL
sunt explicate detaliat in raportul
 
"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

 

 

 

 

 
 
 



 
REVISAL-ul a fost modificat in 2017!
Atentie la toate noutatile aduse de modificarea legii! Este obligatoriu sa respectati noua lege in 2017.

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii