Model Fisa de evaluare Agent de vanzari

Model Fisa de evaluare Agent de vanzariFisa de evaluare
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X





















Unitatea: ________________________

Nr. ord. Reg. Com./an: ___________________

CUI: ____________________

Sediu: _________________________

 

Fisa de evaluare a performantelor individuale

 

Evaluare după perioada de probă

Evaluare semestrială

Evaluare anuală

Promovare

Numele şi prenumele persoanei evaluate:

Departament: Vânzări

Postul: Agent vânzări (cod COR 332203)

Nr. de Marcă:

Nr.

crt.

Obiective individuale

Criterii de performanţă

PERFORMANŢE

Se notează de la 1 la 5

5 - Foarte bine

4 - Bine

3 - Mediu

2 - Satisfăcător

1 - Nesatisfăcător

A.

Gradul de îndeplinire a sarcinilor individuale

A.1.

Comunicare profesională

A.1.1.

Obţine informaţii prin receptarea de mesaje orale, legate de îndeplinirea de sarcini de serviciu, în contexte profesionale semnificative

 

A.1.2.

Obţine informaţii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de îndeplinirea de sarcini de serviciu, în contexte profesionale semnificative

 

A.1.3.

Exprimă mesaje orale în limbaj complex, în contexte profesionale semnificative, în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu

 

A.1.4.

Elaborează mesaje scrise specializate, în contexte profesionale semnificative, în scopul îndeplinirii sarcinilor de serviciu

 

A.1.5.

Participă la interacţiuni orale şi în scris legate de îndeplinirea de sarcini de serviciu, în contexte profesionale semnificative

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.2.

Managementul calităţii

A.2.1.

Acţionează pentru implementarea şi buna funcţionare a sistemelor de management al calităţii

 

A.2.2.

Aplică acţiuni corective şi preventive pentru îmbunătăţirea continuă a calităţii

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.3.

Coordonare şi lucrul în echipă

A.3.1.

Dezvoltă o strategie de lucru în echipă

 

A.3.2.

Monitorizează activitatea echipei

 

A.3.3.

Contribuie la consolidare echipei

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.4.

Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiei aplicată

A.4.1.

Stabilirea programelor de software general şi de specialitate necesare domeniului de activitate

 

A.4.2.

Utilizarea TIC în activitatea desfăşurată

 

A.4.3.

Creşterea eficienţei în domeniul de activitate cu ajutorul TIC

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.5.

Corespondenţa cu partenerii

A.5.1.

Realizarea corespondenţei comerciale

 

A.5.2.

Întocmirea corespondenţei cu diverse instituţii implicate în realizarea contractelor

 

A.5.3.

Transmiterea corespondenţei

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.6.

Prelucrarea documentelor specifice

A.6.1.

Obţinerea documentelor specifice

 

A.6.2.

Asigurarea completării documentelor

 

A.6.3.

Transmiterea documentelor

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.7.

Raportarea activităţii

A.7.1.

Efectuarea raportării verbale

 

A.7.2.

Elaborarea notelor şi rapoartelor scrise

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.8.

Întocmirea documentaţiei de ofertare

A.8.1.

Prelucrarea documentaţiei de prezentare a produselor

 

A.8.2.

Elaborarea ofertei de preţ

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.9.

Administrarea contractelor

A.9.1.

Negocierea clauzelor contractuale cu societăţile de transport

 

A.9.2.

Negocierea clauzelor specifice contractuale cu clienţii

 

A.9.3.

Redactarea şi încheierea contractelor

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.10.

Adaptarea comercializării produselor la condiţiile pieţei

A.10.1

Determinarea specificului pieţei de desfacere

 

A.10.2

Identificarea canalelor de distribuţie

 

A.10.3

Identificarea politicii de preţuri

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.11.

Cercetarea pieţei de desfacere

A.11.1

Identificarea informaţiilor necesare cercetării pieţei de desfacere

 

A.11.2

Efectuarea analizei informaţiilor primite de la surse specializate

 

A.11.3

Stabilirea oportunităţilor de afaceri

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.12.

Promovarea produselor

A.12.1

Stabilirea bugetului promoţional

 

A.12.2

Alegerea mijloacelor de promovare şi a tipului de promovare

 

A.12.3

Identificarea canalelor de distribuţie pentru promovare

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.13.

Asigurarea / urmărirea încasării contravalorii mărfii

A.13.1

Urmărirea încasării contravalorii mărfurilor vândute

 

A.13.2

Efectuarea intervenţiilor pentru încasarea contravalorii mărfurilor

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

A.14.

Asigurarea distribuţiei mărfurilor

A.14.1

Identificarea necesarului de marfă pentru distribuţie

 

A.14.2

Asigurarea transmiterii comenzilor la furnizori

 

A.14.3

Urmărirea realizării comenzilor transmise

 

A.14.4

Asigurarea transportului mărfurilor de la furnizor la vânzător / beneficiar

 

A.14.5

Verificarea recepţiei mărfurilor

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)

A.15.

Asigurarea service-lui post vânzare

A.15.1

Identificarea necesităţii asigurării service-ului post-vânzare

 

A.15.2

Organizarea service-ului post - vânzare

 

A.15.3

Urmărirea efectuării service-ului post - vânzare

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

A.16.

Rezolvarea reclamaţiilor

A.16.1

Verificarea autenticităţii documentelor care atestă reclamaţia cantitativă şi calitativă

 

A.16.2

Stabilirea modalităţilor de rezolvare a reclamaţiilor

 

A.16.3

Urmărirea rezolvării reclamaţiilor

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)

B.

Munca în echipă

B.1.

Adecvează formele de comunicare în echipă activităţilor specifice şi procedurilor interne, pentru transmiterea rapidă şi corectă a informaţiilor.

 

B.2.

Comunică cu promptitudine şi claritate propunerile de îmbunătăţire a activităţii în echipă.

 

B.3.

Identifică rolurile specifice muncii în echipă, în funcţie de sarcina specifică ce este realizată de echipă şi de indicaţiile şefului ierarhic.

 

B.4.

Se încadrează în activităţile echipei, în normele de lucru şi de timp, prin respectarea rolurilor specifice şi a responsabilităţilor individuale ale membrilor echipei.

 

B.5.

Oferă prompt şi corect informaţii altor angajaţi, prin mijloace specifice.

 

B.6.

Participă împreună cu membrii echipei la activităţile, manevrele şi manipulările necesare pentru rezolvarea problemelor comune.

 

B.7.

Rezolvă sarcinile proprii printr-un proces agreat şi acceptat de toţi membrii echipei.

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)

C.

Respectarea procedurilor şi regulilor SSM (Sănătate şi Securitate în Muncă), PSI (Prevenirea şi Stingerea Incendilor) şi SU (Situaţii de urgenţă)

C.1.

Aplică legislaţia şi reglementările privind securitatea şi sănătatea la locul de muncă, prevenirea şi stingerea incendiilor şi situaţiile de urgenţă

Însuşirea drepturilor şi responsabilităţilor la locul de muncă în funcţie de normele prevăzute la instructajele, procedurile şi regulile în materie de sănătatea şi securitatea muncii, de prevenirea şi stingerea incendiilor şi cu privire la modul de comportare în cazul situaţiilor de urgenţă

Verificarea existenţei şi integrităţii mijloacelor de protecţie la locul de muncă

Raportarea situaţiilor care pun în pericol securitatea individuală şi colectivă

 

C.2.

Ia măsuri pentru reducerea factorilor de risc

Identificarea factorilor de risc

Raportarea prezenţei factorilor de risc

Înlăturarea factorilor de risc

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)

D.

Calitatea rezultatelor obţinute

D.1

Cunoaşte şi respectă instrucţiunile de lucru aplicabile

 

D.2

Colaborează eficient cu alte departamente pe probleme de calitate

 

D.3

Demonstrează responsabilitatea calităţii în activitatea desfăşurată

 

D.4

Tratează corespunzător neconformităţile constatate în activitate

 

D.5

Când intuieşte o posibilă problemă de calitate, acţionează prompt pentru evitarea apariţiei acesteia

 

D.6

Completează corespunzător documentele de calitate aplicabile

 

D.7

Dovedeşte responsabilitate în gestionarea şi arhivarea documentelor şi înregistrărilor calităţii

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)

E.

Disciplina în muncă

E.1

Menţine în bună stare echipamentele din dotare

 

E.2

Isi anunţa absenţa motivată din timp şi corect

 

E.3

Respectă programul de lucru

 

E.4

Utilizează în mod responsabil documentaţia de lucru

 

E.5

Este onest cu colegii şi superiorii

 

E.6

Este receptiv la un program de lucru flexibil

 

Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculează după totalul de întrebări aplicabile.

Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)

TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 350 puncte posibile)

 


de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Model Fisa de evaluare Agent de vanzariFisa de evaluare

Data aparitiei: 02 Noiembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Model Fisa de evaluare Agent de vanzari Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]