Organizarea apararii impotriva incendiilor in spatiile si constructiile pentru birouri presupune emiterea urmatoarelor acte de autoritate:
1) Dispozitia de numire a cadrului tehnic sau a personalului de specialitate cu atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, dupa caz;
2) Dispozitia privind stabilirea modului de organizare si a responsabilitatilor privind apararea impotriva incendiilor;
3) Instructiunile de aparare impotriva incendiilor si atributiile salariatilor la locurile de munca;
4) Dispozitia privind reglementarea lucrului cu foc deschis si a fumatului;
Codul muncii si Legea Dialogului Social
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
5) Dispozitia privind organizarea instruirii personalului;
6) Dispozitia de constituire a serviciului privat pentru situatii de urgenta ori contract sau conventie cu un serviciu privat pentru situatii de urgenta, dupa caz;
7) Regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor la utilizarea, manipularea, transportul si depozitarea substantelor periculoase specifice, dupa caz;
8) Conventiile sau contractele cuprinzând raspunderile ce revin partilor pe linia apararii impotriva incendiilor, in cazul transmiterii temporare a dreptului de folosinta asupra bunurilor imobile;
9) Dispozitia privind modul de gestionare a deseurilor din materiale combustibile.
Actele de autoritate privind apararea impotriva incendiilor sunt emise de proprietar, de conducatorul institutiei sau operatorului economic ori de administrator.