Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu

securitateavizeincendiu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Indiferent de situatia in care este necesara emiterea unui aviz sau a unei autorizatii de securitate a incendiu, procedura de obtinere a acestora este urmatoarea:

1. Persoanele fizice sau juridice intocmesc documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu.

2. Persoanele fizice sau juridice solicita, in scris, avizele si autorizatiile de securitate la incendiu, prin completarea unei cereri-tip adresate direct inspectoratului pentru situatii de urgenta in a carei zona de competenta urmeaza sa fie realizata sau sunt amplasate constructiile sau amenajarile respective.

3. Cererile, insotite de documentatia necesara obtinerii avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu, se inregistreaza intr-un registru special, in ordinea primirii, asigurandu-se evidenta si confidentialitatea continutului acestora.

Daca documentatia prezentata este incompleta sau nu contine toate datele prevazute de lege, lipsurile constatate se comunica solicitantului cu adresa scrisa, semnata de inspectorul-sef, cu aplicarea stampilei unitatii, in cel mult 5 zile lucratoare de la data inregistrarii.

In situatia in care documentatia se restituie solicitantului spre completare pe loc, se vor specifica data, numele si prenumele acestuia si semnatura de ridicare.

Documentatia depusa pentru avizare sau autorizare se repartizeaza pentru solutionare specialistilor desemnati din inspectia de prevenire – structura de avizare-autorizare din cadrul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

In urma verificarii continutului documentatiei si, in cazul emiterii autorizatiilor de securitate la incendiu si a conditiilor din teren, specialistii desemnati intocmesc pentru fiecare situatie un referat cu concluziile rezultate si cu propunerile privind emiterea sau respingerea motivata a emiterii avizului sau autorizatiei.

Referatele se verifica de catre seful structurii de avizare-autorizare, se vizeaza de catre adjunctul inspectorului-sef si se aproba de catre inspectorul-sef.

Avizele si autorizatiile emise de inspectorate se semneaza de catre inspectorul-sef si se stampileaza cu stampila inspectoratului.

Termenul legal de emitere a avizelor de securitate la incendiu este de maximum 15 zile de la data depunerii documentatiei complete.

Termenul legal de emitere a autorizatiilor de securitate la incendiu este de maximum 30 de zile de la data depunerii documentatiei complete.

INFO
La emiterea avizelor si/sau a autorizatiilor de securitate la incendiu si de protectie civila NU se percep taxe.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
securitateavizeincendiu

Data aparitiei: 17 Octombrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Procedura de obtinere a avizelor si autorizatiilor de securitate la incendiu Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru FizioterapeutIntrebare: As avea si eu nevoie de o fisa de post pentru functia de fizioterapeut, cod COR 226402.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Posibilitatea de detasare transnationala a cetatenilor ucraineniIntrebare: O societate din Romania are angajat un cetatean ucrainean. Acest cetatean ucrainean a obtinut in Romania permisul de sedere pentru beneficiarii protectiei temporare. Societatea doreste acum sa il detaseze in Spania. Avand in vedere cele mentionate mai sus, va rugam sa ne comunicati daca societatea din Romania il poate detasa la o societate din Spania?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]