Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor

serviciisituatiiurgenta

Serviciile de urgenta private sunt structuri specializate, altele decāt cele apartinand serviciilor de urgenta profesioniste, organizate cu personal angajat in scopul apararii vietii, avutului public si a celui privat impotriva incendiilor si a altor calamitati, in sectoarele de competenta stabilite cu avizul inspectoratelor pentru situatii de urgenta.

Operatorii economici si institutiile care desfasoara activitati cu risc de incendiu au obligatia sa constituie servicii de urgenta private.

Serviciul privat isi indeplineste atributiile legale intr-un sector de competenta stabilit cu avizul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta. Sectorul de competenta cuprinde in mod obligatoriu teritoriul operatorului economic sau al institutiei publice care a constituit serviciul privat.

Dosarul pentru avizarea sectorului de competenta trebuie sa contina urmatoarele documente:

- actul de constituire cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat;
- regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat;
- planurile sau schitele operatorilor economici si/sau institutiilor publice din sectorul de competenta pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile si zonele vulnerabile la riscuri;
- planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie;
- planurile de raspuns;
- contractele sau conventiile de interventie;
- tabelul cu materialele și tehnica existenta in dotare.

Evaluarea angajatilor in 8 pasi
Evaluarea angajatilor in 8 pasi

Vezi detalii aici

Cum sa operati eficient si fara greseli in Revisal
Cum sa operati eficient si fara greseli in Revisal

Vezi detalii aici

Detasarea transnationala a salariatilor
Detasarea transnationala a salariatilor

Vezi detalii aici





Care sunt atributiile unui serviciu privat pentru situatii de urgenta

Serviciile de urgenta private au ca principale atributii:

- Activitati de informare si instruire privind cunoasterea si respectarea regulilor si a masurilor de aparare impotriva incendiilor.

- Verificarea modului de aplicare a normelor, reglementarilor tehnice si dispozitiilor care privesc apararea impotriva incendiilor, in domeniul de competenta.

- Asigurarea interventiei pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor si protectia persoanelor, a animalelor si a bunurilor periclitate de incendii sau in alte situatii de urgenta.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
serviciisituatiiurgenta

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 05 Septembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pentru Pensie Pot Cere Actualizarea Salariului Stabilit Conf. Art 136 C.m.vechi?Intrebare: In urma reintegrarii, mi s-au calculat despagubiri salariale, printr-o expertiza contabila, dispusa de instanta, in anul 2000, conform art.136 din vechiul CM, pentru intervalul sept 1991-nov 2000.Expertul stabileste media ultimelor 3 salarii in cuantum de 19338 rol, la momentul sept.1991. In baza acestei sume imi calculeaza drepturile salariale pentru cei 10 ani, drastic micsorate, logica art.136 c.m.impunand ca si in nov.2000 sa am acelasi salariu de 19338 rol, din anul 1991(echivalent a 4 pain
 

Raspuns: In opinia mea ar trebui sa actionati in instanta angajatorul si sa solicitati indexarea la zi a veni... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

 

 

 

 
 
 



 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii