Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor

serviciisituatiiurgenta

Serviciile de urgenta private sunt structuri specializate, altele decât cele apartinand serviciilor de urgenta profesioniste, organizate cu personal angajat in scopul apararii vietii, avutului public si a celui privat impotriva incendiilor si a altor calamitati, in sectoarele de competenta stabilite cu avizul inspectoratelor pentru situatii de urgenta.

Operatorii economici si institutiile care desfasoara activitati cu risc de incendiu au obligatia sa constituie servicii de urgenta private.

Serviciul privat isi indeplineste atributiile legale intr-un sector de competenta stabilit cu avizul inspectoratului judetean sau al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta. Sectorul de competenta cuprinde in mod obligatoriu teritoriul operatorului economic sau al institutiei publice care a constituit serviciul privat.

Dosarul pentru avizarea sectorului de competenta trebuie sa contina urmatoarele documente:

- actul de constituire cu organigrama si numarul de personal ale serviciului privat;
- regulamentul de organizare si functionare a serviciului privat;
- planurile sau schitele operatorilor economici si/sau institutiilor publice din sectorul de competenta pe care sunt marcate sursele de alimentare cu apa, zonele greu accesibile si zonele vulnerabile la riscuri;
- planul de analiza si acoperire a riscurilor, pentru localitatile cu care s-au incheiat contracte sau conventii de interventie;
- planurile de raspuns;
- contractele sau conventiile de interventie;
- tabelul cu materialele și tehnica existenta in dotare.

Procedura completa la angajare
Procedura completa la angajare

Vezi detalii aici

 Telemunca. Avantaje. Dezavantaje. Optimizare cost
Telemunca. Avantaje. Dezavantaje. Optimizare cost

Vezi detalii aici

37 de modele de Regulament Intern
37 de modele de Regulament Intern

Vezi detalii aici





Care sunt atributiile unui serviciu privat pentru situatii de urgenta

Serviciile de urgenta private au ca principale atributii:

- Activitati de informare si instruire privind cunoasterea si respectarea regulilor si a masurilor de aparare impotriva incendiilor.

- Verificarea modului de aplicare a normelor, reglementarilor tehnice si dispozitiilor care privesc apararea impotriva incendiilor, in domeniul de competenta.

- Asigurarea interventiei pentru stingerea incendiilor, salvarea, acordarea primului ajutor si protectia persoanelor, a animalelor si a bunurilor periclitate de incendii sau in alte situatii de urgenta.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
serviciisituatiiurgenta

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 05 Septembrie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Ce sunt serviciile pentru situatii de urgenta si cine are obligatia infiintarii lor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Modul De Calcul Al Concediului Fara PlataIntrebare: Buna ziua, In anul 2017 am avut dreptul la 29 zile CO, conform CCM, la care s-au adaugat 4 zile CO restanta din 2016, deci un total de 33 zile CO. Pina la data de 17 iulie 2017, am beneficiat de 31 zile CO. Din date de 17 iulie pina in data de 18 august 2017, am fost in CFS. In luna septembrie 2017 am mai solicitat si mi s-a aprobat inca o zi de CO, deci am beneficiat, in anul 2017 de un total de 32 zile CO. Pina acum (febr. 2018), am stiut ca mai am o zi de CO restanta din 2017, care urmea
 

Raspuns: Va multumesc.<br />Eu nu am stiut ca CFS-ul se socoteste in zile calendaristice si nu mi-a spu... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Modificari majore in Codul Muncii 2018

- contributii sociale, noutati Revisal, concedii medicale -
 
Descarca GRATUIT raportul special
Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018
 
Toate modificarile sunt explicate detaliat in raportul

Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
xx
Atentie la modificarile din Codul Muncii in 2018!
- Revisal, contributii, concedii + alte noutati -

Descarcati gratuit Raportul Special

"Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016