Organizarea exercitiilor de evacuare in caz de incendiu

evacuareincendiuaparare impotriva incendiilorexercitii evacuareSSM
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Intrebare: Daca o companie are inchiriat pentru desfasurarea activitatilor, un spatiu dispus pe 2 (doua) etaje intr-o cladire de birouri (restul cladirii fiind ocupat de alte doua societati) cine are obligatia organizarii exercitiilor de evacuare in caz de incendiu?

Raspuns: Pentru ca in caz de incendiu sa se asigure conditii de evacuare in siguranta a utilizatorilor unei constructii, persoanele fizice sau juridice care detin sau administreaza constructii, instalatii sau amenajari, incluzand aici, evident, si cladirile de birouri, au printre obligatiile privind apararea impotriva incendiilor si pe aceea de a organiza periodic exercitii si aplicatii cu salariatii, in conditiile legii.

Dvs., in calitate de utilizator al cladirii de birouri, aveti in principal urmatoarele obligatii in domeniul apararii impotriva incendiilor:

- Sa cunoasteti si sa respectati masurile de aparare impotriva incendiilor, stabilite de proprietarul sau administratorul cladirii.

- Sa intretineti si sa folositi, in scopul pentru care au fost realizate, dotarile pentru apararea impotriva incendiilor, puse la dispozitie de proprietarul sau administratorul cladirii.

- Sa respectati normele de aparare impotriva incendiilor, specifice activitatilor pe care le desfasurati.

- Sa nu efectuati modificari neautorizate si fara acordul scris al proprietarului, al proiectantului initial al constructiei, instalatiei, echipamentului, dispozitivului sau mijlocului de transport utilizat ori al unui expert tehnic atestat potrivit legislatiei in vigoare.

- Sa aduceti la cunostinta proprietarului sau administratorului cladirii orice defectiune tehnica ori alta situatie care constituie pericol de incendiu.

Salariatii, la randul lor, au obligatia de a coopera cu salariatul desemnat de proprietarul sau administratorul cladirii sau cu cadrul tehnic specializat, care are atributii in domeniul apararii impotriva incendiilor, in vederea realizarii masurilor de aparare impotriva incendiilor, inclusiv a exercitiilor si aplicatiilor organizate de acesta.

Persoanele fizice sau juridice care detin parti din acelasi imobil trebuie sa colaboreze pentru indeplinirea obligatiilor ce le revin in activitatea de aparare impotriva incendiilor pentru intregul imobil.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
evacuareincendiuaparare impotriva incendiilorexercitii evacuareSSM

Data aparitiei: 03 August 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Organizarea exercitiilor de evacuare in caz de incendiu Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Detasare salariat. Statul in care se platesc contributiile socialeIntrebare: In cazul in care avem un salariat detasat in UE de 5 ani de zile cu reinnoire detasare la 6 luni, unde trebuie sa ii fie declarate taxele, in Romania sau in tara unde isi desfasoara activitatea, tinand cont de Articolul 12 Reguli speciale in care se mentioneaza: (1) Persoana care desfasoara o activitate salariata intr-un stat membru, pentru un angajator care isi desfasoara in mod obisnuit activitatile in acest stat membru, si care este detasata de angajatorul respectiv in alt stat membru pentru...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Certificat medical cod 08. CASS ianuarie - aprilieIntrebare: OUG 34/2024 care intra in vigoare incepand cu data de 12 aprilie prevede eliminarea CASS CM 08 Intrebarea mea este: Daca am o salariata care a beneficiat de CM 08 din data 27.12 2023 (CM initial dec 2023) pana la data de 30.04.2024 (perioada de acordare inceteaza dupa data de 12.04.2024), conform Oug 32 trebuie sa ii fac recalculul indemnizatiei nete (sa nu mai retin CASS) pentru perioada ian-martie? Pentru luna aprilie nu retin CASS.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]