Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu
KIT-ul de documente instant obligatorii din  Legislatia Muncii si Salarizare

 

Fisa de post pentru Director Control risc. Modelul integral

fisa de postdirector control risc112016model fisa de post director control risc
Redam in cele ce urmeaza modelul de fisa a postului pentru Director control risc (112016). Va oferim astfel informatii pertinente care ne-au fost cerute in nenumarate randuri, avand increderea ca acestea va vor fi de folos.


Fisa de post Director Control risc

I.    Identificarea postului

1.    Numele si prenumele titularului: ............
2.   Denumirea postului: Director Control risc
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.    Pozitia in COR / Cod: 112016
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Managementul riscului
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

202 Modele de fise de post
202 Modele de fise de post

Vezi detalii aici

 Codul Muncii 2017
Codul Muncii 2017

Vezi detalii aici

Bune practici in HR
Bune practici in HR

Vezi detalii aici




5.     Nivelul postului: Conducere

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului

Ocupantul postului are obligatia de a analiza sistematic, cel putin o data pe an, riscurile legate de desfasurarea activitatilor sale, sa elaboreze planuri corespunzatoare in directia limitarii posibilelor consecinte ale acestor riscuri  si  sa  numeasca  responsabili  pentru  aplicarea planurilor respective.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Competente personale:
3.    sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
sa nu aiba antecedente penale
sa fie apt din punct de vedere medical

4.    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;

Atributii
- sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
- sa supervizeze si sa ofere consultanta fiecarui proiect programat ori persoana care are nevoie de consultanta
- sa coordoneze activitatea compartimentului prin exercitarea functiilor manageriale in raport cu personalul specializat
- sa asigure consilierea celorlalti manageri in probleme de risc
- sa coordoneze elaborarea politicilor si programelor de risc
- sa coordoneze personalul din departamentul de control risc
- sa gaseasca metode de facilitare a indeplinirii obiectivelor organizatiei
- sa asigure conditiile de baza pentru un control intern sanatos
- sa identifice si sa evalueze riscurile prin relatia probabilitate impact
- sa gestioneze situatiile de risc
- sa realizeze strategii de preantampinare a riscurilor
- sa intocmeasca bugete
- sa se preocupe de recuperari creante
- sa dezvolte relatii cu clientii
- sa negocieze contracte
- sa intocmeasca rapoarte privind situatia soldurilor pe grupe de intarziere
- sa efectueze platile zilnice
- sa intocmeasca rapoarte de credit pentru clientii societatii
- sa urmareasca respectarea de catre clientii companiei a termenelor si conditiilor de plata stabilite;
- sa faca analiza si raportarea activitatii de colectare a creantelor si a situatiilor critice aparute in relatia cu clientii companiei, precum si sumelor scadente
- sa propuna metode de intampinare a situatiilor critice
- sa intocmeasca dosare de recuperare
- sa monitorizeze costurile de personal
- sa organizeze activit[tile departamentului de resurse umane
- sa reprezinte compartimentul de Management al Riscului
- sa identifice surse de instruire si autoinstruire
- sa pregateasca si sa organizeze planurile de activitate in cadrul firmei
- sa asigure resursele necesare pentru atingerea obiectivelor
- sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
- sa asigure circulatia informatiei
- sa asigure rezolvarea problemelor aparute
- sa pregateasca noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele anterioare
- sa verifice gradul de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse
- sa evalueze impactul activitatii asupra obiectivelor propuse si asupra resurselor umane
- sa stabileasca, conform structurii organizatorice si a ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post
- sa motiveze echipa prin comunicare si prin evaluarea permanenta a subordonatilor directi
- sa verifice pontajul lunar pentru personalul din subordine
- sa organizeze acordarea concediului de odihna si a zilelor libere
- sa exercite permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal
- sa execute orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal
- sa raspunda la toate solicitarile venite din partea administratorului pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului;
- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
- sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
- sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
- sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
- sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
- sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
- sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
- sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
- sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

4. Obligatii si Restrictii:
-    nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
-    sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
-    este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
-    trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.

5. Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale, sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea la birou.
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei
- telefon mobil;
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

III.    Specificatiile postului

Nivelul de studii
Studii superioare
Experienta de minimum 3 ani pe un post similar sau 5 ani in domeniu.
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Aptitudini personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- atentie;
- viziune artistica, creativitate, flexibilitate, dinamism;
- diplomatie si tact in relatia cu distributia si cu echipajul de filmare
- indemanare;
- ordine
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza si analiza
- capacitatea de a invata;
- aptitudini tehnice
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- concizie in exprimare
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- capacitate de a vedea in spatiu
- imaginatie
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.

Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
                 S-D: ..................................................

    Data

Numele si semnatura titularului postului,      Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T
         Director General



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 07 Aprilie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Fisa de post pentru Director Control risc. Modelul integral Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensionare Anticipat Parial I De Limit De VārstIntrebare: Bună ziua ! Data nașterii:15.09.1957 Doresc sa aflu data pensionării anticipat parțial și limită de vārstă. Perioade lucrate: 15.10.1977-22.09.1978 -grupa II 100% 22.09.1978-25.06.1979- stagiu militar( termen redus) 14.07.1979-01.09.1979- grupa II 100% 15.09.1979-06.1982 -studii universitare 01.09 1982- 01.02.2000-grupa II 100% 01.02.2000-01.04.2001 -grupa II 80% 01,04.2001 - pānă la 15.02.2017 făra grupă Menționez că in perioa
 

Raspuns: Cu reducerea varstei de pensionare pentru lucru in conditii de grupa a IIa de munca, conditiil;e de ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Noutatile anului 2017 in REVISAL”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

REVISAL-ul a fost modificat (din nou) in 2017

 
Descarca GRATUIT raportul special
Noutatile anului 2017 in REVISAL
 
Toate schimbarile aparute in REVISAL
sunt explicate detaliat in raportul
 
"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

 

 

 

 

 
 
 



 
REVISAL-ul a fost modificat in 2017!
Atentie la toate noutatile aduse de modificarea legii! Este obligatoriu sa respectati noua lege in 2017.

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutatile anului 2017 in REVISAL"

Da, vreau sa primesc newsletterul Legislatia Muncii