Angajatorii care reusesc sa isi organizeze activitatea astfel incat salariatii sa poata lucra in echipa vor avea intotdeauna de castigat. In afara de rezultatele productive, creste si atasamentul salariatilor fata de locul de munca.
In ciuda opiniei generale, munca in echipa implica o serie de reguli care ar trebui respectate inainte de demararea unui proiect. Astfel, trebuie vazut in ce masura toti cei implicati in munca respectiva au perspective similare in ceea ce priveste desfasurarea ulterioara a proiectului.
Astfel, responsabilitatea pentru buna functionare a muncii in echipa ii revine managerului de proiect care trebuie sa se asigure ca cei din echipa sa au in vedere aceeasi directie si ca sunt condusi de obiective comune.
Motivarea acestora trebuie sa fie suficient de puternica incat sa fie evitata sabotarea proiectului in mod indirect tocmai de catre lipsa de interes pe care ar putea-o manifesta cei implicati intr-o anumita etapa de dezvoltare a proiectului.
Regulamentul intern in avantajul dvs Ghid complet
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
250 Modele de fise de post EDITABILE actualizate conform GDPR
Amanarea sarcinilor sau, si mai rau, delegarea altor persoane pentru efectuarea acestora pot constitui factori nocivi asupra dezvoltarii unui proiect si asupra echilibrului de eficienta care ar trebui sa existe in cadrul fiecare echipe conduse de un manager de proiect.